بازی

لیست قیمت انواع تلفن ویپ سیسکو

لیست قیمت انواع تلفن ویپ سیسکو

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت سیسکو یک شرکت بزرگ عرضه کننده انواع تجهیزات شبکه است. یکی از متنوع ترین محصولات این شرکت تلفن ویپ است. تلفن ویپ سیسکو را می توان پرکاربردترین، پر فروش ترین و در عین حال به صرفه ترین تلفن تحت شبکه نام ببریم.

برای دادن لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو ابتدا باید عوامل قیمت گذاری برای تلفن ویپ را بررسی کنیم. تلفن ویپ سیسکو بر اساس کاربردها، قابلیت ها نوع، مدل و… قیمت گذاری خواهد شد.

تلفن ویپ چیست؟ چرا باید آن را برای شرکت و سازمان خود خریداری کنیم؟

تلفن ویپ نسل جدید ارتباطات اداری است که دارای امکانات بسیار متنوعی است و می تواند در ایجاد تعاملات با کیفیت یک شرکت یا سازمان تاثیرات بسیار سازنده ای بگذارد. تلفن های ویپ همچنین می توانند پست صوتی، کنفرانس تماس و انتقال تماس را ارائه دهند.

خدمات ویپ با توجه به اتصال مستقیم IP به شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن صورت می گیرد، همچنین می تواند به صورت ساده بر اساس اتصال به اینترنت موجود یا ترکیبی از هر دو روش باشد.

از این رو هزینه تماس های داخلی در سازمان شما را کم تر می گردد، با تلفن ویپ هزینه های تماس های تجاری خارجی و بین المللی نیز به اندازه بسیاری کاهش پیدا کرده و مقدار زیادی در سرمایه گذاری خرید خط تلفن سنتی، نصب و نگهداری مداوم صرفه جویی صورت می گیرد.

برای استفاده از این سیستم ویپ باید تلفن های IP خود را به کمک اینترنت به شبکه مورد نظر متصل کنید. سیستم ویپ می تواند برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ های فاقد تخصص فنی یا منابع نیز مفید واقع شود.

در ادامه مهم ترین عوامل تأثیر گذار در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو را خواهیم گفت.

تأثیر قیمت ارز و دلار در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو

تلفن ویپ سیسکو یک کالای وارداتی است و قیمت ارز و دلار نقش اصلی را در دادن لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو دارد. به همین خاطر قیمت خاطر فروشگاه ها یا لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو را نمی دهند یا اینکه به صورت روزانه لیست تلفن ویپ و دیگر محصولات را به روز رسانی می کنند.

البته میزان عوارض، مالیات و گمرک هم در ارائه لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو مؤثر هستند. اما این موارد یک مرتبه گرفته می شوند و مقدار آن مشخص است، تنها قیمت ارز و دلار است که به صورت روزانه و آنلاین تغییر می کند.

تأثیر سال ساخت تلفن ویپ در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو

با تولید تلفن ویپ سیسکو جدید، تلفن های که قدیمی تر تولید شده از رده خارج می شوند. از طرفی تلفن ویپ جدید قابلیت ها و کاربردهای جدیدتری دارد که کاربران رو به آن خواهند آورد. به همین خاطر قیمت تلفن ویپ قدیمی و از رده خارج شده پایین تر خواهد شد.

بعضی از کاربران تلفن ویپ در ورژن های قبل تر را به دلیل قیمت مناسب و از طرفی عدم نیاز به قابلیت های جدید تلفن ویپ سیسکو خریداری می کنند. باید اشاره کنیم که نت یک با ارائه انواع تلفن ویپ با بهترین قیمت می تواند به شما در راه اندازی ویپ و نصب تلفن تحت شبکه کمک زیادی نماید.

تأثیر تلفن ویپ بی سیم و تلفن سیمی در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو

یکی دیگر از مواردی که می تواند در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو تأثیر گذار باشد، سیمی یا بی سیم بودن آن است. تلفن ویپ بی سیم به علت داشتن تجهیزات پیشرفته تر از تلفن ویپ سیمی گران تر خواهد بود.

تلفن voip بی سیم برای کاربرانی که نیاز دارند به طور مداوم جابه جا بشوند کاربرد دارد. به همین خاطر تلفن voip بی سیم باید مستحکم تر و مقاوم تر باشد که در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو تأثیر گذار است.

تأثیر امکانات تلفن ویپ لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو تأثیر گذار است، امکانات تلفن voip است . همان طور که گفته شد تلفن voip سیسکو متنوع ترین تلفن تحت شبکه است. تنوع تلفن voip سیسکو به نحوی است که برای یک شبکه خانگی و کوچک تلفن voip با امکانات حداقلی دارد.

حتی برای شرکت های خیلی بزرگ هم تلفن voip با قابلیت های متفاوتی ارائه می دهد. اگر شما هم قصد خرید تلفن تحت شبکه دارید، می توانید قبل از خرید با مشاوران شرکت نت یک مشورت کنید. کارشناسان با تجربه نت یک مناسب ترین گزینه با حداکثر امکانات و به صرفه ترین تلفن voip مختص شما را معرفی خواهند کرد.

امکانات و قابلیت های که در تلفن voip سیسکو متفاوت است عبارت اند از:

  • پشتیبانی از خطوط در هر مدل تلفن voip سیسکو متفاوت است .
  • کیفیت بدنه، طراحی، مقاومت آن
  • مدل و نوع باطری طول عمر باطری
  • اندازه صفحه نمایش و رزولوشن، تعداد رنگی که پشتیبانی می کند و…
  • پشتیبانی از حالت های مختلف
  • امنیت و رمزگذاری تلفن
  • پشتیبانی از پهنای باند صوتی و تصویری
  • تنظیمات اختصاصی صدا
  • پشتیبانی از کالر ای دی
  • پشتیبانی از تماس های گروهی
  • پشتیبانی از خدمات پویا نمایی
  • پشتیبانی از خدمات صوتی و تصویری مختلف
  • پشتیبانی از qrt
  • پشتیبانی از urt
  • نوع و مدل و آداپتور
  • کیفیت صدا و بلند گو
  • پشتیبانی از هدست و…
  • پشتیبانی از vpn
  • میزان حافظه رم
  • میزان حافظه ثبت رکوردهای مثل تماس های گرفته شده، تماس های دریافتی و..
  • قابلیت ضبط هنگام مکالمه
  • امکان اشتراک گذاری مکالمات
  • پشتیبانی از کنفرانس

این مواردی که گفته شد تر هر ورژن از تلفن voip سیسکو متفاوت است . قیمت تلفن voip سیسکو بر اساس کیفیت ، کمیت، بودن یا نبودن هر یک از این موارد تعیین می شود. البته موارد دیگری هم هست که لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو مؤثر است.

لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو در نیو، ریفر، یوزد

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که در لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو تأثیر دارد. تلفن voip سیسکو در سه طرح عرضه می شود. که در ادامه هر یک را بررسی می کنیم.

New Cisco VoIP phone

تلفن voip سیسکو طرح نیو به تازگی از طرف شرکت سیسکو تولید شده است. هنگام فروش طرح نیو مجهز به هولوگرام و پلمب های اختصاصی شرکت سیسکو است. تلفن voip سیسکو نیو از طرف شرکت سیسکو 2 سال گارانتی تعویض دارد .
البته باید توجه داشته باشید شرکت سیسکو به ایران خدمات دهی نمی کند و به همین خاطر این گارانتی برای ایرانی ها نیست. اما شرکت نت یک برای رفاه حال خریداران و رضایت خریداران تلفن voip یک هفته گارانتی تعویض داده می شود. یک سال گارانتی تعمیر به خریداران تلفن voip سیسکو از شرکت نت یک ارائه می شود. این گارانتی ها مختص به شرکت نت یک است. قیمت تلفن voip سیسکو طرح نیو بالاترین قیمت را دارد.

Reefer Cisco VoIP phon

تلفن voip سیسکو به معنای مشابه نو است. ریفر به این معنا که تلفن های کارکرده بوده است ایرادات جزئی و کلی داشته و شرکت ها خریداری می کنند. شرکت نت یک تلفن voip کارکرده را قطعات آن را رنگ می کند و به فروش می رساند.

قطعاتی که نیاز به تعویض دارند را شرکت نت یک در بسته بندی و شیک به فروش می رساند. گارانتی تعویض بعد از یک هفته و گارانتی تعمیر یک ساله برای تلفن voip سیسکو ریفر هم توسط شرکت نت یک انجام می شود.

Used Cisco VoIP phone

تلفن voip سیسکو کارکرده را شرکت ها تست می کنند و در صورت نیاز به تعمیر انجام می دهند، تست می کنند و به بازار عرضه می کنند. تلفن یوزد دقیقاً همان تلفن ریفر است با این تفاوت که قطعات آن رنگ نشده و نو نشده است.

تلفن voip سیسکو یوزد فقط تعمیر شده و تست شده است و به بازار عرضه می شود. بسته بندی و.. برای یوزد انجام نمی شود، قیمت تلفن voip سیسکو پایین ترین قیمت را دارد.

سخن آخر

همان طور که گفته شده تنوع تلفن تحت شبکه بسیار زیاد است. مهم ترین و پرکاربردترین تلفن تحت شبکه، تلفن voip سیسکو است . شما می توانید با هر سلیقه و با هر سطح از شرکت های بزرگ تا شبکه های کوچک خانگی از تلفن voip سیسکو استفاده کنید.

کارشناسان شرکت سیسکو به شما کمک می کنند تا مناسب ترین تلفن voip را خریداری کنید. از مشورت کارشناسان با تجربه شرکت نت یک استفاده کنید و مناسب ترین تلفن voip سیسکو را برای خود انتخاب کنید.

کلیه تجهیزات و محصولاتی که در شرکت نت یک به فروش می رساند دارای کارت گارانتی تضمین قیمت، تضمین سلامت، تضمین اصالت و.. است. صفر تا صد مشاوره، طراحی، اجرا، نصب، راه اندازی و تست شبکه خودتان را به شرکت نت یک بسپارید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا