بازی

یک نقشه حذف شده به بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 باز می‌گردد

یک نقشه حذف شده به بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 باز می‌گردد

یک منبع داخلی از این خبر داده که نقشه موزه والدراس در آینده نزدیک به بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ (Call of Duty: Modern Warfare 2) بازخواهد گشت. 

این نقشه از مدرن وارفر ۲ در تست بتای عمومی بازی در دسترس قرار داشت، اما در نهایت استودیو اینفینیتی وارد مجبور به حذف آن شد. یکی از نقشه‌های اصلی بتای عمومی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، موزه والدراس نام داشت که با الهام از موزه واقعی گتی در لس آنجلس طراحی شده بود. 

مطلب پیشنهادی:اسالت رایفل های وارزون ۲: از بدترین تا بهتریناین گروه خشن!
اسالت رایفل های وارزون ۲: از بدترین تا بهترین

به نظر می‌رسد که شباهت بیش از حد به یک مکان واقعی باعث شده که اکتیویژن و اینفینیتی وارد تصمیم به حذف آن از Call of Duty: Modern Warfare 2 بگیرند. اکنون یک منبع داخلی اعلام کرده که این نقشه (همراه با یک سری تغییرات) در آینده نزدیک به کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ اضافه می‌شود.

نقشه بازی Call of Duty

فردی که به این موضوع اشاره کرده CharlieIntel نام دارد و یک منبع معتبر برای طرفداران محسوب می‌شود. احتمالا این نقشه جزئی از محتوای جدید فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهد بود. باید اشاره کنیم که فصل بعدی کال آو دیوتی با تاخیر همراه بوده و دو هفته دیگر آغاز می‌شود.

Call of Duty: Modern Warfare 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه که باید درباره بتل پس در وارزون ۲ بدانیدگشت و گذار در مناطق ۲۲گانه!
هر آن‌چه که باید درباره بتل پس در وارزون ۲ بدانید


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا