رمز ارز

قیمت‌گذاری مجله تایم با توکن‌های NFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیت گروسمن، صاحب امتیاز مجله تایم، اخیراً تمایل خود را برای تبدیل تمام عضویت‌های آتی این مجله را به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، تحت عنوان مجموعه TIMEPieces ابراز کرده است. این توکن‌ها قرار است به دارندگان خود، حق اشتراک ویژه و امکان مالکیت داده‌هایشان را بدهند.
به گفته گروسمن، کسب‌وکارها، مشتریان را به‌عنوان «مستاجر» با داده‌های موجود برای بهره‌برداری در نظر می‌گیرند، اما معرفی این مجموعه NFT، مشتریان را به مالکانی تبدیل می‌کند که می‌توانند ضمن استفاده از حق اشتراک، داده‌های خودشان را هم کنترل نمایند.
گروسمن می‌گوید، اگر NFTهای Bored Apes را برای لحظه‌ای کنار بگذاریم، زمانی که توجه این بخش به جامعه [تولیدکنندگان محتوا و هنرمندان] معطوف شده و از بخش جمع‌آوری سرمایه دور شوند… این توکن‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا حق امتیازی را برای فروش‌های آتی بدست آورند و آنها را قادر می‌سازند تا مالکیت خود را تأیید کنند.
چهار مجموعه، NFTهای TIMEPieces را تشکیل می دهند: مجموعه Beatclub، Slices of Time، Long Neckie Women of the Yearو Genesis Inspiration. هر NFT در این مجموعه‌ها یک اثر هنری تحت تأثیر عکس‌های واقعی این مجله است. دارندگان توکن‌های TIMEPieces حقوق اشتراک و دعوت‌نامه‌های ویژه برای رویدادهای خاص را دریافت خواهند کرد.
بیش از ۲۰ هزار NFT توسط مجله تایم در سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شده که طبق گفته گروسمن، در حال حاضر حدود ۱۲ هزار کیف پول دارای توکن‌های TIMEPieces هستند و با این سرویس در ارتباط می‌باشند. توکن‌های NFT فوق الذکر یکی از گران‌ترین‌های بازار با ارزش حدود ۱۰ ETH هستند که بخشی از مجموعه Slices of Time می‌باشند.
گروسمن ادعا می‌کند که ارتباطات مجله با دارندگان NFT قوی‌تر از جامعه‌ای است که با ۲۴ دلار اشتراک تهیه می‌کنند. به گفته او، اشتراک NFT از زمان معرفی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون دلار آورده داشته و علاوه بر این، ۶۰۰ هزار دلار نیز برای خیریه‌ها جمع آوری شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع تودِی ان‌اف‌تی نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا