رمز ارز

شوخی مرگبار یک نهنگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک نهنگ اتریوم به دلیل مشارکت در روند میم که در توییتر طرفداران زیادی پیدا کرده است، ضرر زیادی متحمل شد. روند میم در ارتباط مستقیم با نام‌های دامنه ENS و محبوبیت فزاینده آن‌ها در فضای NFT بود. برخی از نام‌های دامنهENS اخیراً قیمت‌های بالایی پیدا کرده‌اند و کاربران در این فضا از ارائه این پیشنهادات توسط خود صاحبان نام دامنه‌ها سخن می‌گویند که منجر به این وضعیت شده است.
پس از محبوبیت این شوخی مبنی بر اینکه مالکان با استفاده از حساب‌های دوم حود قیمت‌های بالایی را برای نام دامنه خود ارائه می‌دهند، یکی از کاربران توییتر به نام franklinisbored تصمیم گرفت ربات پیشنهادی ENS را در توییتر آزمایش کند که در مورد قیمت‌های بالا پست می‌گذارد. فرانکلین یک نهنگ شناخته شده Bored Ape Yacht Club است که چندین NFT از این مجموعه را در اختیار دارد. به همین دلیل او توانست چنین قماری را روی دامنه ENS انجام دهد.
او ابتدا در توییتی از بیش از 110 هزار دنبال کننده خود پرسید که چه نام دامنه ENS را باید بخرد. فرانکلین در نهایت به نام دامنه «stop-doing-fake-bids-its-honestly-lame-my-guy.eth» رسید. پس از آن، او نام دامنه را برای فروش فهرست کرد و از حساب دیگر خود برای ارائه پیشنهاد 100 WETH روی نام دامنه استفاده کرد.
مدت زیادی بعد، فرانکلین یک پیشنهاد 1.9 اتریومی برای نام دامنه دریافت کرد که آن را پذیرفت. با این حال، چیزی که فرانکلین فراموش کرده بود انجام دهد، حذف پیشنهاد خرید 100 WETH بود که قبلاً به عنوان شوخی گذاشته بود. به محض اینکه خریدار ENS را دریافت کرد، بلافاصله پیشنهاد 100 WETH فرانکلین را پذیرفت و 97.5 WETH دریافت کرد.
پس از فروش نام دامنه ENS به قیمت 1.9 ETH، نهنگ BAYC اقدام به ارسال یک توییت جشن کرد و گفت که این “غافلگیر کننده ترین 1.891 ETH است که تا کنون گرفته‌ام.” با این حال، کمی بعد، فرانکلین به سرعت متوجه اشتباه خود شد، وقتی که 100 WETH را دید شیرینی جشن به سرعت تبدیل به تلخی شد.
فرانکلین این بار در توییتر اشتباه خود را توضیح داد. او گفت که این فروش ربات نیست. بلکه اشتباه او بود که با وجود اینکه زمان کافی برای این کار داشت، پیشنهاد خرید خود را لغو نکرد.
او اقدام به ارسال 1.9 WETH به خریدار آدرس ENS کرد، به این امید که 100 WETH خود را به او برگرداند. اما با این حال همچنین می‌دانست که شانس کمی برای پس گرفتن پولش وجود دارد.
البته فرانکلین هنوز فالوورهای خود را مطلع نکرده است که آیا خریدار اتریوم او را پس داده یا نه.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بیت کونیست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا