عمومی

تصویر پنل پشتی هواوی P70 فاش شد؛ پرچمدار مورد انتظار چینی

تصویر پنل پشتی هواوی P70 فاش شد؛ پرچمدار مورد انتظار چینی

تصویری که به‌نظر می‌رسد مربوط به پنل پشتی گوشی P70 باشد در ایکس فاش شده است و با شایعات قبلی هم‌خوانی دارد. پشت گوشی دارای محافظ شیشه‌ی AG مات و پوشش شفاف روی دوربین‌ها است.

گوشی p70 هواوی در دست پنل پشتی

هواوی در کنفرانس ۲۳ فروردین به رونمایی از محصولاتی مانند لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ و هدفون‌ FreeBuds Lipstick 2 پرداخت و جزئیات بیشتری را در مورد HarmonyOS اعلام کرد. انتظار می‌رفت که جزئیاتی از گوشی هواوی سری P70 نیز منتشر شود، اما هیچ اشاره‌ای به این گوشی‌های پرچمدار نشد.

انتظار می‌رود که حداقل سه مدل استاندارد، پرو و آرت از گوشی‌ P70 عرضه شود. احتمالاً ابعاد نمایشگر مدل پایه ۶٫۵۶ اینچ و مدل‌های دیگر ۶٫۷۶ اینچ خواهد بود و شاید هر سه مدل به صفحه‌نمایش اولد LTPO با لبه‌های منحنی و وضوح 1.5K مجهز شوند.

شایعات حاکی است که P70 و P70 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H ساخت OmniVision با ابعاد حسگر ۱/۱٫۳ اینچ، پیکسل‌های ۱٫۲ میکرومتری و دیافراگم متغیر استفاده می‌کنند. احتمالاً P70 آرت از حسگر IMX989 با اندازه‌ی یک اینچ استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که هر سه مدل جدید سری P70 از تراشه‌ی کرین ۹۰۱۰ که هنوز معرفی نشده است، قدرت بگیرند.

ویژگی‌های مطرح شده برای سری P70 نشان‌دهنده‌ی تغییر اساسی در طراحی گوشی هواوی نسبت‌به مدل‌های قبل است. این گوشی‌ها به‌احتمال زیاد با سیستم ارتباط ماهواره‌ای روانه‌ی بازار خواهند شد که امکان برقراری تماس در دورافتاده‌ترین نواحی و بدون هیچ سیگنالی را به کاربران می‌دهند. فعلاً نمی‌دانیم که قیمت گوشی پرچم‌دار جدید هواوی چقدر خواهد بود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا