عمومی

مشاهده‌ تماس‌های دایورت‌‌شده در اندروید

مشاهده‌ تماس‌های دایورت‌‌شده در اندروید

دایورت کردن یا انتقال تماس‌ها از یک شماره به شماره‌ی دیگر، راهکاری مفید برای مواقعی است که امکان پاسخگویی به تماس‌ها را نداریم و می‌خواهیم شخص دیگری آن‌ها را پاسخ دهد؛ اما اگر در این میان کسی به‌عمد یا به‌اشتباه تماس‌هایش را به سیمکارت ما انتقال داده باشد، چگونه می‌توان تشخیص داد که کدام تماس‌ها مربوط‌به شماره‌ی خودمان و کدام‌یک جزو تماس‌های دایورت‌شده هستند؟

در چنین مواقعی، پیغام کوچکی با عنوان Forwarded Call برای چند ثانیه پایین صفحه‌، نمایش داده می‌شود. این‌گونه اعلان‌ها که به Toast Notifications معروف هستند، معمولاً به‌سرعت و در عرض چندثانیه محو می‌شوند؛ اما راهکاری وجود دارد که از طریق آن می‌توانید جزئیات این نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنید.

با نصب اپلیکیشن‌هایی که برای این کار طراحی شده‌اند، می‌توانید تاریخچه‌ی تماس‌های دایورت‌شده را مشاهده کنید. در ادامه به معرفی برنامه‌ها و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت.

مشاهده تماس‌های دایورت‌شده در سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ دارید، برنامه‌ی Nice Catch را از گلکسی استور دانلود کنید. اگر می‌خواهید تاریخچه‌ی هرکدام از موارد موجود را ببینید، باید دکمه‌ی مقابل آن را فعال کنید؛ برای مثال، وقتی گزینه‌ی Toast Notifications را روشن می‌کنید، تاریخچه‌ی تمامی این اعلان‌ها در برنامه ثبت خواهد شد و با ضربه‌زدن روی این گزینه می‌توانید موارد ثبت‌شده را مشاهده کنید.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا