بازی

اولین پوستر از فیلم Creed 3 با حضور مایکل بی جردن منتشر شد

اولین پوستر از فیلم Creed 3 با حضور مایکل بی جردن منتشر شد

به تازگی نخستین پوستر از فیلم کرید 3 (Creed 3) منتشر شده که در آن بازیگر اصلی و کارگردان فیلم، یعنی مایکل بی جردن را می‌بینیم که در نقش آدونیس کرید به حرفه بوکسینگ خود بازگشته است. این فیلم قرار است امسال اکران شود و جردن تاکنون تمرینات سختی را برای بازگشت به نقش خود پشت سر گذاشته است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

علاوه بر مایکل بی جردن، تسا تامپسون و فیلیسیا رشاد در فیلم کرید 3 به نقش خود بازمی‌گردند و تنها غایب بزرگ این فیلم راکی، یعنی سیلوستر استالونه است که در سال ۲۰۱۸ پستی در اینستاگرام خود گذاشته بود و بازنشسته شدن راکی را تایید کرده بود.

استیون وینتراب، از نویسندگان سایت Collider پوستر جدید را به صورت اختصاصی در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

فیلم کرید 3

مایکل بی جردن چند ماه پیش در گفت و گو با IGN درباره عدم حضور سیلوستر استالونه گفت:

بله، سیلوستر این را گفته بود که برای این فیلم برنمی‌گردد اما من فکر می‌کنم که کمی از روحیه راکی همواره درون آدونیس قرار خواهد داشت. اما این فرانچایز Creed است و ما می‌خواهیم در آینده این دنیا و داستان را پیرامون او بسازیم. پس همواره احترام و عشق بسیاری برای چیزی که او ساخته قائلیم، اما ما واقعا می‌خواهیم آدونیس و خانواده‌ای که او ساخته را جلو ببریم. پس امیدوارم شما آن چه که من فکر می‌کنم و ما می‌سازیم را دوست داشته باشید. فکر می‌کنم اثر ویژه‌ای از آب در بیاید.

این فیلم نخستین تجربه فیلم‌سازی جردن است و وی در این باره نظرش را این‌گونه بیان کرده است:

می‌دانستم که این قرار است یک ریسک بزرگ برای من باشد، از اینکه قرار است پشت دوربین قرار بگیرم بسیار هیجان زده هستم. از دو فیلم اول و در اختیار داشتن نظرات مثبت و داستانی که می‌خواستم روایت کنم، باعث شد که به این مرحله برسم و ایده‌ای که در ذهن داشتم به اجرا در بیاورم.

فیلم Creed 3 به کارگردانی مایکل بی. جردن قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) پخش شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال انیمیشنی که بر اساس فیلم‌های مشهور ساخته شده‌انداحیای عناوین محبوب در قالب انیمیشن
۱۰ سریال انیمیشنی که بر اساس فیلم‌های مشهور ساخته شده‌اند


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!
تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا