بازی

شایعه: پورت نسخه پی‌سی بازی Bloodborne کنسل شده است

شایعه: پورت نسخه پی‌سی بازی Bloodborne کنسل شده است

طبق شایعات اخیر، پورت پی‌سی Bloodborne پس از بروز مشکلاتی با استودیو توسعه‌دهنده‌ی آن کنسل شده است. این شایعه یک سال پس از خبری منتشر شده که ادعا می‌کرد پورت رایانه شخصی بلادبورن به پایان رسیده بود.

Bloodborne اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک که در آن گیمرها در نقش The Hunter بازی می‌کردند. عنوان فرام سافتور مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفت، به طوری که بسیاری به طور مداوم درخواست می‌کنند آن را برای پی‌سی و کنسول‌های نسل جدید ریمستر کنند.

با این حال به نظر می‌رسد که همچون ۸ سال گذشته خبری از نسخه پی‌سی نخواهد بود. استریمر اسپانیایی Baitybait در پادکست The Wild Project ادعا کرد از یک منبع بی‌نام شنیده استودیو Virtuos در ابتدا روی پورت پی‌سی Bloodborne کار می‌کرده است.

مطلب پیشنهادی:بازی‌های ویدیویی مدت ها قبل از The Last of Us نفرین اقتباس بد را شکستندنفرین یا ناآگاهی؟
بازی‌های ویدیویی مدت ها قبل از The Last of Us نفرین اقتباس بد را شکستند

اما ظاهراً پس از اینکه این استودیو پورت نه چندان مناسبی از Horizon Zero Dawn را انجام داده، سونی پروژه بلادبورن را متوقف کرده است. استریمر ادامه داد که سونی پس از آن استودیو گوریلا را برای تکمیل نسخه پی‌سی هورایزن و همچنین Nixxes را برای عرضه آپدیت‌های فیکس وارد کرد.

Bloodborne

ادعاهای Baitybait در تضاد با گزارش‌های قبلی Bloodborne است که ادعا می‌کرد پورت پی‌سی توسط استودیو Bluepoint صورت گرفته و نسخه ریمستر و دنباله‌ای از آن نیز برای PS5 در راه است. البته بسیاری از گیمرهای پی‌سی احتمالا با چنین شایعاتی تعجب نخواهند کرد یا اصلا توجهی نکنند. چرا که در این سال‌ها انواع و اقسام شایعات را شنیده‌اند.

اما اگر شایعه ساخت نسخه پی‌سی توسط استودیو بلوپوینت درست باشد، ممکن است سونی به دنبال زمان مناسب برای اعلام اخبار بزرگ باشد. شب گذشته خبر رسید که شوکیس بزرگ بعدی این شرکت قبل از مراسم E3 (احتمالا در خرداد ماه) برگزار خواهد شد. شاید بهتر باشد تا آن زمان منتظر بمانیم.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا