بازی

اولین تیزر و پوستر فیلم ترسناک Evil Dead Rise منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تیزر و پوستر فیلم ترسناک Evil Dead Rise منتشر شد [تماشا کنید]

برادران وارنر به تازگی اولین تیزر و پوستر فیلم ترسناک Evil Dead Rise (مرده شریر برمی‌خیزد) را منتشر کرده که بسیار هیجان‌انگیز و ترسناک به نظر می‌رسد. در این کلیپ کوتاه، دختر بچه کوچکی را می‌بینیم که به مادر زامبی‌اش (آلیسا سادرلند) می‌گوید که خوب به نظر نمی‌رسد. گفته شده تریلر کامل فیلم نیز اواخر امروز منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن

پنجمین قسمت از فرانچایز ترسناک Evil Dead، شخصیت بث با بازی لیلی سالیوان را دنبال می‌کند که در جاده‌ها سرگردان شده و به ملاقات خواهر بزرگترش الی می‌رود که سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی تنگ و تاریک در لس‌ آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی همراه می‌شود که باعث پیدایش شیاطین گوشت‌خوار شده و بث را وارد یک نبرد اولیه برای بقا می کند، زیرا او با کابوس وارترین نسخه مادری روبه‌رو می‌شود.

علاوه بر آلیسا سادرلند و لیلی سالیوان، بازیگران دیگری نظیر گابریل اکولز، مورگان دیویس، نل فیشر و میا چالیس در فیلم Evil Dead Rise به ایفای نقش پرداخته‌اند. لی کرونین کارگردانی و نویسندگی این فیلم ترسناک را برعهده دارد و سم ریمی به همراه بورس کمبل تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. نیو لاین سینما به عنوان استودیو سازنده معرفی شده و خود فیلم نیز قرار است از HBO Max پخش شود. در ادامه پوستر فیلم را تماشا می‌کنید:

فیلم Evil Dead Rise

اولین فیلم این فرانچایز در سال ۱۹۸۱ به نویسندگی و کارگردانی سم ریمی در سینماها اکران شد. داستان آن نیز درباره گروهی از دانشجویان است که به طور تصادفی گروهی از شیاطین و ارواح را در حالی که در یک کلبه ای منزوی می مانند، آزاد می‌کنند. ریمی در ادامه فیلم‌های Evil Dead 2 در سال ۱۹۸۷ و Army of Darkness را در سال ۱۹۹۳ ساخت و ریبوت فیلم Evil Dead نیز در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی فده آلوارز منتشر شد.

فیلم Evil Dead Rise در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند


داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا