بازی

یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد [تماشا کنید]

یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد [تماشا کنید]

Koei Tecmo (ناشر) و تیم نینجا (توسعه‌دهنده) به تازگی یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای و مفصل از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را در اختیار رسانه IGN قرار داده‌اند. این ویدیو قسمت‌هایی از گیم‌پلی را در منطقه Mount Tianzhu نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم‌های اکشن ایرانی آشنا شویدبزن‌ بزن‌های وطنی
با بهترین فیلم‌های اکشن ایرانی آشنا شوید

همان‌طور که از ویدیو پیداست، Wo Long اکشن بسیار پرسرعتی دارد و از نظر دشواری مبارزات می‌توان آن را با آثار سولزلایک مقایسه کرد. مبارزات این عنوان علاوه بر کومبوهای سریع، روی پیش‌بینی حرکات دشمن و جای خالی دادن از ضربات آن‌ها تمرکز دارد.

در ویدیو مذکور ما همچنین می‌توانیم تنوع بالای سلاح‌ها در بازی را شاهد باشیم؛ از شمشیر کلاسیک گرفته تا تیر و کمان، عصای چوبی و بسیاری دیگر. هر اسلحه کومبوها و خصوصیات منحصر به‌فرد خود را دارد.

این بازی در چین فئودالی جریان داشته و شما نقش یک سرباز بی‌نام را برعهده دارید. استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo Long: Fallen Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. مدت زمان لازم برای اتمام این بازی ۴۰ ساعت است، اما پس از آن چالش‌های در مقابل بازیکنان قرار داده خواهد شد.

Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود. این عنوان همچنین از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم هالیوودی با بدترین جلوه‌های ویژه بصریآثاری شاخص با سکانس‌های CGI ضعیف
۱۰ فیلم هالیوودی با بدترین جلوه‌های ویژه بصری


داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا