عمومی

قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا را نه سامسونگ ساخته است و نه شیائومی

قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا را نه سامسونگ ساخته است و نه شیائومی

بنچمارک انتوتو در ابتدای هر ماه فهرست برترین گوشی‌های هوشمند را ازنظر عملکرد منتشر می‌کند. این فهرست شامل دو بخش پرچمداران و میان‌رده‌ها می‌شود و نشان می‌دهد که کدام گوشی‌ها و تراشه‌ها در رده‌ی خود حرف اول را می‌زنند. در فهرست جدید خبری از گوشی‌ سامسونگ و گوشی شیائومی نیست.

فهرست برترین گوشی های پرچمدار ازنظر آنتوتو در آوریل ۲۰۲۴

Antutu

طبق نتایج به‌دست‌آمده در بنچمارک انتوتو برای ماه آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳)، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بخش تراشه‌‌ی گوشی‌های پرچمدار قاطعانه حکومت می‌کند. این سیستم-روی-چیپ (SoC) موفق شد هفت جایگاه از ۱۰ رتبه‌ی برتر را از آن خود کند و صدرنشین این بخش باشد. سه جایگاه باقی‌مانده در اختیار تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک قرار دارند.

گوشی ایسوس مدل ROG Phone 8 Pro با امتیاز میانگین ۲٬۱۲۰٬۲۱۰ صدرنشین فهرست انتوتو است. پس‌از آن iQOO 12 با امتیاز ۲٬۰۹۰٬۲۵۲ و رد مجیک ۹ پرو پلاس با امتیاز ۲٬۰۸۰٬۶۷۸ به‌ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

مقاله‌های مرتبط

در رتبه‌های بعدی برترین پرچمداران انتوتو، نام‌های آشنایی مانند ویوو X Fold3 Pro، ویوو X100 Pro، گوشی iQOO 12 Pro و iQOO Neo9 Pro، اوپو Find X7 Ultra، ویوو X100 و وان پلاس ۱۲ دیده می‌شوند که همگی امتیاز بالاتر از ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ کسب کرده‌اند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا