عمومی

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند

اواسط فروردین ۱۴۰۳ گوشی وان‌ پلاس Nord CE4 در هند معرفی شد و حالا اوپو جدیدترین گوشی خود را با همان سخت‌افزار اما با نامی متفاوت برای بازار چین رونمایی کرده است.

گوشی اوپو K12 می‌تواند با شارژر ۱۰۰ واتی SuperVOOC موجود در جعبه، باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود را فقط در عرض ۲۷ دقیقه کامل شارژ کند. اوپو موتور سلامت باتری خود را به این گوشی اضافه کرده است که نوید طول عمر پایدار چهار ساله را می‌دهد.

تصویر دو گوشی از دو نمای سه رخ و اشاره به باتری گوشی

Oppo

اوپو K12 دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد (با نام تجاری AMOLED) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر ۱٬۱۰۰ نیتی می‌تواند تصاویر را با وضوح +FHD نمایش دهد و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. در این گوشی از فناوری ویژه‌ای برای افزایش حساسیت لمس صفحه‌نمایش در شرایط مرطوب و خیس استفاده شده است.

جدیدترین گوشی اوپو مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است و سیستم خنک‌کننده‌ی مایع، وظیفه متعادل‌کردن دمای پردازنده را برعهده دارد. گوشی در قوی‌ترین مدل خود به ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 و ۱۲ گیگابایت رم مجهز است.

بنر مشخصات پردازنده داخل گوشی

Oppo

گوشی اوپو K12 دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 1080p با نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه است و در پشت گوشی دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لنز مجهزبه لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این گوشی می‌تواند ویدئوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه و ویدیوهای 1080p را با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند.

گوشی سفید و مشکی در پستان یک مرد و یک زن در زیر بارون

Oppo

اوپو کی ۱۲ دارای رابط کاربری ColorOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ است و از هوش مصنوعی در قسمت‌های مختلف رابط کاربری استفاده می‌کند. برای نمونه هوش مصنوعی در اپلیکیشن گالری برای حذف اشیاء ناخواسته کاربرد دارد.

از دیگر مشخصات اوپو K12 می‌توان به اسپیکرهای استریو، موتور خطی ویبره، NFC و گواهینامه‌ی پنج‌ستاره‌ی SGS Gold Label اشاره کرد که مقاومت این گوشی را در برابر سقوط و ضربه‌های تصادفی محکم نشان می‌دهد. قیمت گوشی جدید اوپو K12 در مدل پایه ۲۶۰ دلار و در بهترین کانفیگ ۳۴۵ دلار است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا