رمز ارز

صعود سویی همزمان با ریزش بیت کوین! علت رشد قیمت SUI چیست؟

صعود سویی همزمان با ریزش بیت کوین! علت رشد قیمت SUI چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال سویی (SUI) علی‌رغم رکود بازار کریپتو که منجر به کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۶۱ هزار دلار و سقوط اتریوم به زیر ۳ هزار دلار شده، افزایش یافته است.

در حالی که قیمت سویی هنوز پایین‌تر از سقف اخیر ۲.۱۷ دلاری است، صعود آن به ۱.۳۵ دلار در ۲۴ ساعت گذشته، یکی از بهترین عملکرد‌ها در میان ۱۰۰ آلتکوین برتر بازار محسوب می‌شود.

Ramzarzخرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید SUI

لازم به ذکر است که در حال حاضر، قیمت پس از ثبت این سقف، مقداری کاهش یافته و به ۱.۲۳ دلار رسیده است.sui-spikes-11-as-btc-eth-slide-here-s-why-sui-price-is-surging

افزایش قیمت سویی به قرارداد همکاری جدید این شبکه نسبت داده می‌شود. در تاریخ ۱۷ آوریل، تیم سویی اعلام کرد که بایت‌پلاس (BytePlus)، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فناوری بایت‌دنس (ByteDance)، از طریق بلاکچین سویی فعالیت در حوزه وب ۳ را آغاز کرده است.

انتظار می‌رود بایت‌پلاس طی همکاری خود با میستن لبز (Mysten Labs)، برنامه‌های بازی و شبکه اجتماعی خود را به این بلاکچین لایه ۱ بیاورد.

این بدان معنی است که توسعه‌دهندگان سویی اکنون می‌توانند در راستای توزیع محتوا، شخصی‌سازی و راه‌حل‌های تعامل با کاربر، به خدمات بایت‌پلاس دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.

در حال حاضر، مقاومت‌های موجود در مسیر افزایش قیمت سویی به ترتیب ۱.۳۰ دلار و ۱.۵۰ دلار هستند. سقف ۲.۱۷ دلار نیز مقاومتی قوی محسوب می‌شود. حمایت‌های موجود در مسیر نزول قیمت هم ۱ دلار و پس از آن، ۰.۷۹ دلار خواهد بود.

منبع

بیت تایمز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا