رمز ارز

برداشت اتریوم‌های استیک‌شده دوباره اوج گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این بار بخش دیگری از اتریوم‌های قفل‌شده به دست کراکن برداشت شد، اما داده‌های مربوط به واریزها نشان می‌دهد که سپرده‌های واردشده به شبکه تقریباً با آن مقدار برابر است.
برداشت اتریوم‌های استیک‌شده از تاریخ 24 الی 25 آوریل برای سومین بار افزایش یافت. طبق ادعای نانسن، صرافی رمزارزی کراکن مسئول بخش بزرگی از این برداشت‌ها بود.
به گزارش رمزارز نیوز، هر دوره به تعداد روزهایی گفته می‌شود که برای پردازش برداشت‌های جزئی و پاداش‌ها صرف می‌شود. بر اساس اطلاعات نانسن، در حال حاضر هر دوره کمتر از 4.5 روز طول می‌کشد. در تاریخ 24 آوریل که یکی از بزرگ‌ترین برداشت‌ها اتفاق افتاد، مقدار 61,608 اتر برداشت و به طور هزمان مقدار 63,009 سپرده‌گذاری شد. همین موضوع باعث شد که مقدار بالانس طی 24 ساعت تغییری نداشته باشد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

صرافی رمزارزی کراکن به دنبال اقدامات اجرایی و جریمه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و اتهام به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده، مجبور شد در ماه اوریل خدمات استیکینگ اتریوم را متوقف کند. همچنین طبق گزارش اعلامی نانسن در حال حاضر تعداد 632,651 ETH در صف برداشت هستند که این مقدار چیزی حدود 1.16 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است.
قبل از شروع موج جدید برداشت‌ها، میزان اتریوم‌های استیک‌شده به رکورد 18,796,663 ETH رسیده بود.
در حال حاضر نگرانی‌ها برای برداشت اتریوم‌های استیک‌شده بعد از آپدیت Shapella از بین رفته است. بر اساس گزارش Token Unlock از 12 آوریل تعداد 1.66 میلیون اتریوم برداشت شده است اما 1.07 میلیون اتریوم به شبکه واریز شده که نشان می‌دهد هنوز تمایل به استیک اتریوم در میان کاربران وجود دارد.

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا