رمز ارز

آمریکا ارزهای دیجیتال را نابود می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته چمث پالیهاپیتیا (Chamath Palihapitiya)، سرمایه‌گذار میلیاردر در حوزه فناوری، قانون‌گذاران در ایالات متحده عملاً صنعت رمزارزها را نابود کرده‌اند. اظهارات وی پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه صرافی کوین‌بیس در نظر دارد به خارج از ایالات متحده منتقل شود، بیان شد. پالیهاپیتیا اذعان داشت که مقامات و تنظیم‌کننده‌های آمریکایی مانند سازمان بورس و اوراق بهادار، صنعت رمزارزها را هدف قرار داده‌اند و آن را تهدیدی برای خود می‌دانند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

با این حال، پالیهاپیتیا همچنین بیان کرد که صنعت رمزازرها بیش از سایر بخش‌های اقتصاد نوپا مرزها را جابه‌جا کرده است. مفسران دیگر این وضعیت را «عملیات Choke Point 2.0» نامیده‌اند، که اشاره‌ای به تلاش ادعایی برای منصرف کردن بانک‌ها از برگزاری یا ارائه خدمات به شرکت‌های رمزارزی است.
پالیهاپیتیا پیشنهاد کرد که اقدامات مضر و ضعیف برخی از شرکت‌ها بر شهرت این صنعت تأثیر گذاشته است و شرکت‌های فعال و پرقدرت اکنون بهای آن را می‌پردازند. با این وجود، پالیهاپیتیا استدلال کرد که سوق دادن شرکت‌های رمزارزی به خارج از کشور برای نوآوری در ایالات متحده بسیار گران تمام خواهد شد.
اظهارات وی پس از انتشار اطلاعیه ولز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر شد که نشان می‌دهد ممکن است علیه شرکت کوین‌بیس، به دلیل نقض احتمالی قوانین اوراق بهادار، اقدام قانونی کند. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین‌بیس گفته است که این شرکت آماده است در صورت طرح دعوی قضایی، به جنگ با تنظیم‌کنندگان برود.

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا