رمز ارز

بازار شلوغ شیبا در هیاهوی بلاکچین لایه ۳ جدید؛ نهنگ‌ها در حال انباشت هستند!

بازار شلوغ شیبا در هیاهوی بلاکچین لایه ۳ جدید؛ نهنگ‌ها در حال انباشت هستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای شیبا اینو (SHIB) شاهد ظهور یک نهنگ جدید است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط پلتفرم Etherscan، یک کیف پول ارز دیجیتال که به تازگی راه‌اندازی شده، اقدام به خرید ۲۳۷.۸ میلیارد توکن شیبا کرده است.

این خرید هنگفت، پس از اعلام خبر جمع‌آوری سرمایه ۱۲ میلیون دلاری برای توسعه‌ یک راه‌حل لایه ۳ جدید انجام شده و اعتماد سرمایه‌گذاران به این میم کوین را افزایش داده است.

این تراکنش بزرگ که مبلغ آن معادل ۶.۲ میلیون دلار است، می‌تواند تاثیرات مثبتی بر بازار و قیمت شیبا داشته باشد. از یک طرف، ورود و خرید نهنگ‌ها اغلب باعث افزایش قیمت در کوتاه‌مدت می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

از طرف دیگر، این خبر توجه سرمایه‌گذاران بیشتری را به خود جلب کرده و می‌تواند افزایش حجم معاملات و در نتیجه، رشد پایدار قیمت را به همراه داشته باشد.

در این میان، شیتوسی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو، در توییتی به رمزگشایی از سفرهای متعدد اخیر خود به نقاط مختلف جهان پرداخت. او اذعان داشت که هدف از این سفرها، جذب سرمایه برای توسعه‌ راه‌حل لایه ۳ شیباریوم بوده است.

لوسی، مدیر بازاریابی شیبا نیز در توییتی به تشریح مزایای راه‌حل لایه ۳ برای جامعه‌ شیبا اینو پرداخت و به تراکنش‌های پرسرعت، افزایش حریم خصوصی، امنیت، سرعت و کارمزد پایین تراکنش‌ها اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها، توکن TREAT که هنوز عرضه نشده، قرار است همانند توکن BONE در شیباریوم، به عنوان نیروی محرکه‌ تراکنش‌ها در این بلاکچین جدید ایفای نقش کند.

در زمان نگارش این خبر، شیبا با حدود ۳.۵ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷۵ دلاری معامله می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا