رمز ارز

ظهور شیبا اینوی بعدی در کره! ماجرای میم کوین جدید چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک میم کوین جدید به نام توکن Metal Pay با نماد اختصاری MTL شاهد افزایش محبوبیت و رشد چشمگیر حجم معاملات خود در آپ‌بیت (Upbit)، بزرگترین صرافی رمزارزی کره جنوبی، است.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال از ۱٫۳ دلار به اوج ۲٫۲۹ دلاری رسید و کره‌ای‌ها بیش از ۶۷ درصد حجم معاملات آن را در کنترل داشتند. بر اساس توییتی از Wu Blockchain، حجم معاملات MTL/KRW در صرافی آپ‌بیت به ۲۶۰ میلیون دلار رسیده است.
در زمان نگارش این خبر، MTL در محدوده قیمتی ۱٫۵۵ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۳ درصد رشد دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز یک رشد بیش از ۷۰۰ درصدی را تجربه کرده و به ۴۷۱٫۱۹۶ میلیون دلار رسیده است.
با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال تحول است، سرمایه‌گذاران باید همیشه محتاط باشند و قبل از سرمایه‌گذاری در هر دارایی، تحقیقات لازم را انجام دهند. با این حال، با توجه به معاملات گسترده MTL در صرافی آپ‌بیت و همچنین بایننس، برخی آن را به عنوان میم کوین بزرگ بعدی در دنیای کریپتو معرفی می‌کنند.
لازم به ذکر است که در ماه ژانویه نیز، افزایش قیمت مشابهی برای توکن آپتوس (APT) مشاهده شد و جفت این رمزارز با وون کره جنوبی در صرافی آپ‌بیت، تقریباً ۴۰ درصد از حجم معاملات آن را تشکیل می‌داد. با این حال، در آن زمان نگرانی‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه حجم معاملات آپ‌بیت به دلیل معاملات شستشو یا تلاش برای دستکاری بازارها افزایش یافته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا