رمز ارز

صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج، شیبا را پشت سر گذاشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی BabyDogeSwap، صرافی غیرمتمرکز بومی پروژه BabyDoge، در کل ارزش قفل شده (TVL) از صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap پیشی گرفته است. این توسعه بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جامعه BabyDoge برای تقویت پذیرش این پروژه تاکید می‌کند.
حساب رسمی توییتر BabyDoge ابتدا توجه را به شاهکار قابل‌توجه مقایسه مبادلات غیرمتمرکز جلب کرد. داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد که BabyDogeSwap دارای TVL هنگفت 87.34 میلیون دلار (با احتساب توکن‌های استیک شده) است که بسیار بیشتر از TVL ShibaSwap با 34.47 میلیون دلار است.
لازم به ذکر است که کل ارزش قفل شده BabyDogeSwap شامل توکن‌های استیک‌شده این پروژه نیز می‌شود که بالغ بر 17.96 میلیون دلار است. با وجود این، حتی با حذف توکن‌های استیک‌شده، BabyDogeSwap با TVL تعدیل‌شده، 59.75 میلیون دلار از ShibaSwap جلوتر است.
علاوه بر این، داده‌های DappRadar افزایش تدریجی BabyDogeSwap را در رتبه‌بندی dApp نشان می‌دهد. این صرافی در حال حاضر در رتبه 138 از 13558 اپلیکیشن غیرمتمرکز (dApps) ارزیابی‌شده توسط DappRadar قرار دارد. همچنین جایگاه 38 را در بین برنامه‌های DeFi برجسته از بین 3068 برنامه تضمین می‌کند. کیف پول‌های فعال منحصربه‌فرد پروژه (UAW) نیز در ماه گذشته 186 درصد افزایش یافته است.
در همین حال، نمودارهای DefiLlama در ‌TVLهای هر دو صرافی نشان‌دهنده کاهش شدید TVL ShibaSwap از جولای 2021 است. در مقابل، افزایش تدریجی کل ارزش قفل شده BabyDogeSwap از زمان راه‌اندازی صرافی در اکتبر گذشته مشاهده می‌شود.
به یاد بیاورید که ShibaSwap نیز اندکی پس از راه‌اندازی در 6 ژانویه 2021 افزایش مشابهی را ثبت کرد. با شروع کل ارزش قفل شده 662 میلیون دلاری در تاریخ راه‌اندازی، ارزش ShibaSwap در 14 ژانویه، با بیش از 165 درصد افزایش به اوج 1.76 میلیارد دلار رسید. ارزش فعلی 35.58 میلیون دلاری آن، نشان‌دهنده کاهش 98 درصدی نسبت به اوج 1.76 میلیارد دلاری است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا