رمز ارز

بنیان‌گذار ترون از مزایای استیبل کوین جدید این شبکه می‌گوید!

زمان مطالعه: دقیقه

جاستین سان، بنیانگذار ترون می‌گوید که استیبل کوین جدید این شرکت، یعنی Decentralized USD یا USDD ترکیبی از بهترین ویژگی‌های استییل کوین‌های رقیب در بازار است.
وی در نامه سرگشاده‌اش در تاریخ ۲۱ آوریل نیز گفته بود USDD، غیرمتمرکزترین استیبل کوین تاریخ ارزهای دیجیتال است و با استفاده از ریاضیات و الگوریتم‌های پیچیده، امور مالی را در اختیار همگان قرار می‌دهد.
او گفته که این ارز با اتصال به دارایی پایه TRX، به‌صورت غیرمتمرکز منتشر شده و صرف‌نظر از نوسانات بازار، پروتکل آن، پیوندش را با دلار به‌صورت یک‌به‌یک و ثابت، نگه خواهد داشت. او همچنین اشاره کرده بود که این ارز از طریق پروتکل BTTC در اتریوم و BNB‌ در دسترس خواهد بود.
حالا سان در جدیدترین مصاحبه خود گفته است:

استیبل کوین USDD ترکیبی از UST، دای و سایر رقبایش است. ما همه الگوریتم‌های موجود در بازار را برای تولید آن مطالعه کرده‌ایم.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

او سپس به ضعف اتریوم و بیت کوین در نداشتن استیبل کوین اشاره کرده و گفته که دای نیز مبتنی بر بلاکچین نیست و بر روی Maker توسعه یافته است. سان به ضرورت ایجاد یک استیبل کوین مبتنی بر زنجیره پرداخته و گفته که ضعف LUNA و UST‌ نیز به عنوان استیبل کوین‌های مبتنی بر بلاکچین، این بوده که فقط یک همبستگی داشتند که سبب سقوط آن‌ها نیز شد.

منبع کریپتوگلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا