بازی

تصاویر جدید فیلم سریع و خشن ۱۰ بازگشت هلن میرن را تایید می‌کند

تصاویر جدید فیلم سریع و خشن ۱۰ بازگشت هلن میرن را تایید می‌کند

تصاویر جدید منتشر شده از فیلم سریع و خشن ۱۰ (Fast & Furious 10) که یکی از آخرین فیلم‌های این فرانچایز طولانی به حساب می‌آید، به بازگشت هلن میرن در نقش مشهور کوئینی اشاره می‌کند. وی برای نخستین بار در فرانچایز سریع و خشن، یعنی فیلم The Fate of the Furious در سال ۲۰۱۷ ظاهر شد و نقش خود را در فیلم اسپین‌آف هابز و شاو و F9 ادامه داد. در حال حاضر، ساخت قسمت بعدی فیلم سریع و خشن در حال انجام است و لوئی لتریر، اخیرا کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. فصل دهم با نام رسمی Fast X به عنوان اولین فیلم از دو قسمت پایانی این مجموعه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنیدخونی که از آرواره‌ها به اقیانوس می‌ریزد
بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنید

در فیلم سریع و خشن 10، شاهد بازگشت بازیگران اصلی مانند وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل و سونگ کانگ خواهیم بود و بری لارسون، ریتا مورنو در نقش مادربزرگ دومینیک تورتو، جیسون موموآ در نقش یک شخصیت شرور،دانیلا ملچیور و آلن ریچسون (ستاره سریال Reacher) از چهره‌های جدید این قسمت هستند. اگرچه هنوز جزییات داستان فیلم Fast X به طور دقیق مشخص نیست، با این حال، به نظر می‌رسد که داستان اصلی درباره بازگشت شارلیز ترون به عنوان شخصیت شرور Cipher خواهد بود.

در تصاویر جدید منتشر شده، میرن را سر صحنه و در کنار وین دیزل مشاهده می‌کنید. اگرچه انتظار می‌‌رفت که بسیاری از بازیگران فیلم‌های قبلی این فرانچایز در فیلم سریع و خشن 10 حضور داشته باشند، اما تاکنون اخباری درباره بازگشت کوئینی منتشر نشده بود. با تایید بازگشت میرن به عنوان Queenie، می توان حدس زد که شخصیت او نقش مهمی در فصل بعدی فرنچایز Fast & Furious بازی خواهد کرد.

فیلم سریع و خشن ۱۰ دو قسمت دارد که به احتمال زیاد پایان‌دهنده این فرانچایز طولانی مدت باشد. قسمت اول قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود و قسمت دوم یا همان Fast 11 جایی در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا