رمز ارز

احتمال تشکیل تقاطع مرگ در نمودار فچ.ای‌آی؛ روند قیمت FET نزولی می‌شود؟

احتمال تشکیل تقاطع مرگ در نمودار فچ.ای‌آی؛ روند قیمت FET نزولی می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال فچ.ای‌آی (FET) به دلایل متعدد، از جمله فروش بالقوه توسط سرمایه‌گذاران، در آستانه سقوط قرار دارد. علاوه بر این، میانگین‌های متحرک‌ در حال ایجاد یک تقاطع مرگ هستند که می‌تواند موجب کاهش قیمت تا ۱.۷ دلار شود.

از طرفی، رشد شبکه پس از افزایش ناگهانی طی رالی اخیر قیمت، اکنون به کمترین میزان در هفت ماه گذشته رسیده است.

میزان رشد شبکه شاخصی برای ارزیابی جذابیت یک پروژه است که با بررسی نرخ ایجاد آدرس‌های جدید در شبکه محاسبه می‌شود. کاهش این شاخص نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بالقوه، انگیزه زیادی برای مشارکت در شبکه ندارند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این وضعیت احتمالاً به دلیل اشباع سود در بین دارندگان FET به وقوع پیوسته است. طبق داده‌ها، بیش از ۹۷ درصد از موجودی توکن‌های FET در سود قرار دارند. در این شرایط، دارندگان به منظور برداشت سود خود، اقدام به فروش دارایی می‌کنند که می‌تواند موجب کاهش قیمت شود.

قیمت فچ.ای‌آی طی هفته گذشته با کاهشی ۱۰.۸ درصدی به ۲.۰۳ دلار رسیده است و در آستانه آزمایش حمایت ۱.۹۶ دلار قرار دارد. ادامه فشار فروش موجب شکسته شدن این حمایت خواهد شد. fetch-ai-fet-price-death-cross

همچنین، همانطور که گفته شد، تشکیل احتمالی تقاطع مرگ توسط میانگین‌های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه، خطر نزول قیمت را افزایش داده است. در پی نزول احتمالی، قیمت تا ۱.۷۱ دلار کاهش خواهد یافت.

از سوی دیگر، حمایت ۱.۹۶ دلار چندین بار آزمایش شده و از قدرت بالایی برخوردار است. در صورت حفظ این حمایت، قیمت بار دیگر افزایش یافته و تا ۲.۲۶ دلار و سپس، تا ۲.۴۶ صعود خواهد کرد.

منبع

بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا