عمومی

آغاز همکاری «از‌کی‌وام» و «بانی‌مد»

آغاز همکاری «از‌کی‌وام» و «بانی‌مد»

پلتفرم وام‌دهی آنلاین «از‌کی‌وام» همکاری خود را با فروشگاه اینترنتی «بانی‌مد» آغاز کرد و به‌این‌ترتیب خرید با اعتبار ازکی‌وام از بانی‌مد ممکن شد.

بانی مد، فروشگاهی اینترنتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در حوزه مد و پوشاک آغاز کرده و به‌تازگی فروش کالای دیجیتال و محصولات مرتبط با سبک زندگی را به فعالیت خود افزوده است. از‌کی‌وام نیز پلتفرم وام‌دهی آنلاین است که بدون نیاز به ضامن و البته با یک برگه چک (کردیت) تسهیلات و خدمات مالی کوتاه‌مدت را برای خرید محصولات مختلف فراهم می‌کند تا انواع محصولات مختلف مانند لوازم خانگی، گوشی موبایل و انواع کالای دیجیتال، بیمه و خدمات را با استفاده از طرح‌های اعتباری، به صورت اقساطی خریداری شود.

اکنون بر اساس این همکاری جدید از طریق این وام خرید محصول از بانی‌مد ممکن شده است.

بانی‌مد و ازکی‌وام مواردی چون تسهیل خرید اعتباری، شرایط منعطف بازپرداخت اقساط و پشتیبانی کامل را از مزایای این همکاری برای دانسته‌اند.

بر این اساس، خرید آنلاین با دریافت تسهیلات بدون نیاز به ضامن و با یک برگ چک می‌تواند انجام شود و تمام فرایند دریافت اعتبار نیز آنلاین است. علاوه بر این ازکی‌وام برای بازپرداخت اقساط کارمندان شرایط منعطفی ایجاد کرده است و به آنها تا ۷۵ میلیون تومان اعتبار ارائه می‌دهد تا از بانی‌مد خرید کنند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا