بازی

باندل جدید Hitman World of Assassination معرفی شد

باندل جدید Hitman World of Assassination معرفی شد

استودیو IO Interactive اعلام کرد که بازی Hitman 3 در حال تغییر نام تجاری و ترکیب محتوای آن با قسمت اول و دوم سری است. از ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) قسمت سوم به «Hitman World of Assassination» تبدیل می‌شود و شامل دسترسی به هیتمن ۱ و ۲ از طریق سیستم Access Pass خواهد بود.

دارندگان فعلی Hitman 3 یک ارتقاء رایگان به باندل جدید در تمام پلتفرم‌ها دریافت خواهند کرد. در توضیح این حرکت، IO گفت که با تبدیل «دنیای آدمکشی» به تنها گزینه موجود برای شروع این سری، «تجربه خرید را به شدت برای بازیکنان جدید ساده‌تر می‌کند».

در این بیانیه آمده است:

اساسا این دو تغییر به این معنی است که همه بازیکنان جدید و دارندگان فعلی Hitman 3 مالکیت محتوای پایه یکسانی خواهند داشت. دیگر سردرگمی در مورد نسخه خرید، محتوایی که دارید، نحوه ثبت بسته‌های Legacy در اکانت یا وارد کردن مکان‌ها و غیره وجود نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

IO گفت که در حال ساده‌سازی بسیاری از پیشنهادات در حال حاضر در فروشگاه‌ها به دو محصول است. این دو جایگزین نسخه‌های موجود برای خرید قسمت‌های اول تا سوم خواهند شد:

  • HITMAN – World of Assassination (تقریباً ۷۰ دلار آمریکا) شامل: HITMAN 3، به علاوه H1 GOTY Access Pass و H2 Standard Access Pass
Hitman
  • HITMAN – World of Assassination Deluxe Pack (تقریباً ۳۰ دلار آمریکا) شامل: بسته H3 Deluxe، مجموعه H3 Seven Deadly Sins و H2 Expansion Access Pass
Hitman

برای بازیکنان موجود، برخی از گزینه‌های خرید ریز طراحی شده که به آن‌ها امکان می‌دهد بسته‌های محتوای اضافی را بدون خرید مجدد چیزی که دارند، خریداری کنند.

در استیم، گزینه «کامل کردن مجموعه» برای سه بسته الحاقی موجود در بسته Hitman World of Assassination Deluxe Pack (H3 Deluxe Pack، H3 Seven Deadly Sins Collection و H2 Expansion Access Pass) فعال شده است.

این گزینه به بازیکنان اجازه می‌دهد فقط محتوایی را خریداری کنند که مالک آن نیستند، مانند پرداخت ۱۰ دلار برای یک بسته الحاقی، به جای اینکه مجبور باشند قیمت کامل را برای بسته کامل دیلاکس بپردازند.

در پلتفرم‌های دیگر، IO هر بسته الحاقی جداگانه از باندل جدید WoA Deluxe (H3 Deluxe Pack، H3 Seven Deadly Sins Collection و H2 Expansion Access Pass) را به فروشگاه درون‌بازی اضافه کرده که قیمت آن با تقسیم یکسان (هر کدام ۱۰ دلار) است.

سرانجام، IO محصولات مستقل Hitman 1 و Hitman 2 را از فروش در تمام پلتفرم‌ها حذف خواهد کرد. در این بیانیه آمده است:

اگر قبلاً صاحب این بازی‌ها بودید، همچنان می‌توانید دقیقاً به همان روشی که امروز انجام می‌دهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. البته اکثر محتوای موجود در این بازی‌ها از طریق Hitman World of Assassination با تمام پیشرفت‌هایی که در هیتمن ۳ معرفی شدند، قابل بازی هستند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید


داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا