بازی

۳۰٪ از سهام فرام سافتور به سونی و تنسنت فروخته شد

۳۰٪ از سهام فرام سافتور به سونی و تنسنت فروخته شد

استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده الدن رینگ و دارک سولز، اعلام کرده که ۳۰٪ از سهام خود را به سونی و تنسنت (Tencent) فروخته است.

Kadokawa Corporation که کمپانی مادر فرام سافتور محسوب می‌شود، ساعاتی پیش این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد. از این رو سونی ۱۴٪ و تنسنت از طریق شرکت Sixjoy حدود ۱۶٪ سهام FromSoftware را اختیار خواهند داشت. ۶۹.۶۶٪ باقی مانده همچنان به Kadokawa تعلق دارد.

Kadokawa اعلام کرد که افزایش قابلیت‌های خلق، توسعه و عرضه بازی بالاترین اولویت گروه است. رابطه ترد پارتی فرام سافتور با سونی و Sixjoy به آن‌ها این اجازه را می‌دهد که بودجه بیشتری برای بازی‌های خود فراهم کنند. این استودیو معمولا بازی‌های خود به صورت مستقل در ژاپن منتشر می‌کند، اما برای عرضه جهانی به کمک نیاز دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

فرام سافتور

به همین خاطر آن‌ها برای عرضه Sekiro با اکتیویژن وارد همکاری شدند و بندای نامکو نیز ناشر جهانی Elden Ring و سری Dark Souls بود. بودجه فراهم شده از سوی سونی و تنسنت به استودیو کمک می‌کند تا بتواند استقلال بیشتری در انتشار آی‌پی‌های خود داشته باشد. شما می‌توانید بیانیه Kadokawa را در زیر بخوانید:

FromSoftware قصد دارد به طور فعال در توسعه آی‌پی قدرتمندتر برای خود سرمایه گذاری کند تا قابلیت‌های توسعه استودیو را تقویت کند. فرام سافتور به دنبال ایجاد چارچوبی است که امکان گسترش دامنه انتشار خود را در بازار جهانی در حال رشد را فراهم کند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


lastech سینما: سال گودمن خفن‌تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا