رمز ارز

سولانا از خواب برخاست! احتمال رشد قیمت چقدر است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می‌رسد سولانا در حال یافتن راه خروج از رکود اخیر است. این رمزارز در حالی که خود را “سریع‌ترین بلاکچین در جهان” می‌نامید، شاهد کاهش غیرقابل کنترل قیمت خود از 26 آگوست تا کنون بوده است. با این همه، به نظر می‌رسد که روند فعلی قیمت سولانا صعود دوباره‌ای را آغاز کرده؛ زیرا طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت آن  در روزهای اخیر حدود 7.89٪ افزایش یافته است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، در حالی که قیمت سولانا هنوز نتوانسته به 36.31 دلار برسد، اما سطح 32 دلار را پس گرفته است. البته افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای این شبکه نتوانسته به افزایش سریع قیمت کمک کند.

تلاش بی‌وقفه

فعالیت توسعه‌ای در سراسر بلاکچین سولانا کاهش یافته است. به گفته Santiment، با وجود اینکه ارزش آن تا 25 آگوست روی 20 قرار داشت، اکنون به 14 کاهش یافته است. با این سقوط، ممکن است فعالیت توسعه‌ای اخیر تأثیر کمتری بر قیمت SOL داشته باشد.

در مورد حجم معاملات، به نظر می‌رسد که علاقه دوباره به سولانا وجود دارد. داده‌های Santiment نشان می‌دهند که در دو روز اخیر، افزایش حجم 24 ساعته باورنکردنی بوده است. این عدد در حالی که دیروز بر روی 508.94 میلیون قرار داشت، امروز به 921.49 میلیون افزایش یافته است.

در این میان، لازم به ذکر است که رشد سولانا فقط به افزایش معیارهای درون زنجیره‌ای ختم نشد. ارزیابی حرکت قیمت نیز نکات مثبتی را نشان داد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داد که این رمزارز در سطح مطلوبی قرار گرفته است. در زمان انتشار این خبر، این شاخص بر روی عدد 52.40 قرار گرفته است. در این مرحله، امکان تداوم حرکت فعلی بسیار بالاتر است.

علاوه بر این شاخص، به نظر می‌رسد که اندیکاتور جریان پولی چایکین (CMF) با پامپ حجمی معاملات که در ابتدا بیان شد، همخوانی دارد. CMF تا حد زیادی بالاتر از نقطه صفر قرار گرفته است و مقدار آن 0.19 است.

نقش NFTها در افزایش قیمت سولانا

جنبه دیگری که می‌توانست نادیده گرفته شود، اما بر این افزایش قیمت تأثیر دارد، بازار NFT سولانا است. DeGods، مجموعه NFT سولانا با رتبه برتر است که علاقه معامه‌گران را برانگیخته است. این موضوع به این دلیل است که تیم پشت آن در آستانه راه‌اندازی مجموعه دیگری به نام “y00tsNFT” است.

مجموعه y00tsNFT که برای عرضه در روز جمعه آماده شده است، توجه زیادی را در سراسر جامعه کریپتو به خود جلب کرده است. همانطور که توسط MagicEden گزارش شده است، همین هیاهو می‌تواند به این موضوع کمک کند که چرا DeGods در تاریخ 28 آگوست به رکورد قیمتی جدیدی رسید.

با این حال، داده‌های CryptoSlam نشان می‌دهند که این مجموعه در 24 ساعت گذشته و با وجود این هیاهو، 58.59 درصد کاهش داشته است.

کل اکوسیستم Solana NFT نیز قرمز بود و 16.06 درصد کاهش داشت. با این حال، سرمایه‌گذاران ممکن است نیاز داشته باشند آرام بمانند و قیمت سولانا را برای تعیین پایداری بیشتر قیمت زیر نظر بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا