بازی

چهارمین و آخرین فصل سریال The Umbrella Academy تنها ۶ اپیزود خواهد داشت

چهارمین و آخرین فصل سریال The Umbrella Academy تنها ۶ اپیزود خواهد داشت

استیو بلکمن؛ شورانر و تهیه‌کننده اجرایی The Umbrella Academy به صورت رسمی تایید کرد آخرین فصل این سریال تنها ۶ اپیزود خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی

مدتی پیش و به طور دقیق در شهریور (آگوست) سال جاری بود که نتفلیکس ضمن تمدید سریال آمبرلا آکادمی برای فصل چهارم از این حقیقت که این عنوان به پایان راه خود رسیده، پرده برداشت. از آن زمان تا به حال هم گاها جزئیات کمی در رابطه با فصل آخر با طرفداران به اشتراک گذاشته می‌شود. برای مثال بلکمن مدتی پیش طی پستی در صفحه اینستاگرامش از جلد فیلمنامه اولین اپیزود فصل جدید رونمایی کرد.

حال او در پاسخ به یکی از طرفدارانی که در توییتر به شایعه «تولید آخرین فصل سریال The Umbrella Academy طی ۶ اپیزود» واکنش نشان داده، نوشته: «این (شایعه) درسته ولی قراره عاشقش (فصل چهارم) بشین». جالب است بدانید این اتفاق باعث می‌شود تا فصل آخر کوتاه‌تر از ۳ فصل قبلی باشد زیرا فصل اول تا سوم هر کدام طی ۱۰ قسمت تولید شده‌اند.

The Umbrella Academy

در ادامه‌ی تایید رسمی این خبر اما طرفداران سریال، اپیزودهایی با مدت زمان طولانی‌تری را خواستار شدند. البته که با توجه به ۲ قسمت پایانی فصل چهارم سریال استرنجر ثینگز که حدود ۹۰ دقیقه بودند می‌توان انتظار داشت که سازندگان با آخرین فصل آمبرلا آکادمی نیز چنین رویه‌ای را در پیش بگیرند.

با این تفاسیر می‌دانیم که پایان سریال آمبرلا آکادمی شروع تازه‌ای بر همکاری‌های نتفلیکس با بلکمن برای ساخت سریالی با اقتباس از بازی ویدیویی محبوب و انحصاری پلی استیشن یعنی Horizon Zero Dawn خواهد بود. اثری که طبق گفته‌های بلکمن هیجان بسیاری برای آن دارد.

  • تیم نویسندگی سریال Horizon نتفلیکس مشخص شد

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای فصل چهارم سریال The Umbrella Academy اعلام نشده است. با این حال شما می‌توانید سه فصل قبلی این سریال محبوب را از طریق سرویس استریمینگ نتفلیکس تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!


قصه گاد آف وار رگناروک چقدر با اساطیر نورس تفاوت داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا