بازی

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

راههای مختلفی برای پرتر و کشیده تر نشان دادن ابرو وجود دارد که بیشتر آنها روش های موقتی هستند واز موی طبیعی در ابروهای شما استفاده نشده و پس از مدتی نیاز به ترمیم دارند که خود دردسر های زیادی را بدنبال دارد.

کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار است که بطور طبیعی بااستفاده از پیوند زدن گرافت های مو از بانک موی خود میتوانید شاهد ابروهای پرتراکم و خوش فرم خود باشید.

یکی از سوالات متداول درمورد کاشت ابرو سوالات مربوط به قیمت کاشت ابرو است.در این مقاله همه چیز درباره هزینه های کاشت ابرو را بررسی میکنیم.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی است برای افرادی که در اثر سانحه بدلیل زخم و اسکار در در ناحیه ی رشد ابرو، ابرو های خود را از دست داده اند و یا افرادی که بدلیل بیماری های خاص و روش های درمان آن مثل شیمی درمانی موهای سر و ابرو خود رااز دست داده اند و یا افرادی که در اثر بالارفتن سن و یا مشکلات ژنتیکی ویا حتی افرادی که از فرم و تراکم ابرو های خود ناراضی هستند میتوانند با اعتماد به این عمل زیبایی میتوانند تمامی انتظارات خود را برآورده کنند.

فرایند کاشت ابرو در تمامی تکنیک ها به یک شکل میباشد و تنها تفاوت روش های مختلف کاشت ابرو در نحوه ی برداشت گرافت های مو میباشد.

هزینه ی کاشت ابرو چگونه محاسبه میشود؟

با توجه به اینکه کاشت ابرو یک جراحی زیبایی تخصصی است و نیازمند پزشک متخصص و امکانات و تجهیزات تخصصی میباشد هزینه ی نهایی آن مربوط به تمامی این موارد میباشد و هیچگاه قیمت ثابتی ندارد و همواره برای هر فرد در هر کلینیک کاشت ابرویی متغییر است اما بطور کل میتوان گفت که قیمت کاشت ابرو از 5 میلیون تومان الی 10 میلیون تومان متغییر است.

در اذامه به بررسی فاکتور های تعیین کننده قیمت کاشت ابرو میپردازیم.

فاکتور های تعیین کننده هزینه ی کاشت ابرو

روش کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام میشود که هرروش توسط خود فرد و مشاوره های پزشک کاشت ابروانجام میگیرد.انتخاب روش مورد نظر برخواسته از انتظارات شما از کاشت ابرو میباشد همچنین برخی افراد برای انتخاب روش کاشت ابرو به قیمت کاشت ابرو هم توجه زیادی دارند و طبق این فاکتور ها کاشت ابرو را انجام میدهند.

گفتنی است که روش های کاشت ابرو عملا یکی هستند و تنها تفاوت آنها در نحوه ی برداشت گرافت های مو میباشد که به چه روشی و با چه دستگاهی برداشته شوند.

در کاشت ابرو به روش FUT که یکی از ارزانترین روشهای کاشت ابرو میباشد تمامی مراحل به روش دستی و بدون دخالت دستگاه و تجهیزات خاصی انجام میشوند به همین دلیل هزینه کاشت ابرو به روش fut نسبت به سایر روش ها کمتر میباشد.در این روش در ناحیه ی بانک مو برشی نواری میدهند و قسمتی از پوست سر همراه با تعداد زیادی از فولیکول های مو را با سرعت بالایی برداشت میکنند و سپس در محل مورد نظر پیوند میزنند.

در کاشت ابرو به روش FIT و FUE به دلیل استفاده از دستگاه ها و تجهیرات پیشرفته در برداشت فولیکول های مو بصورت تک به تک هزینه ی بیشتری محاسبه میشود.در این روش ها دقت و ظرافت بالاتر از روش FUT میباشد بنابراین وقت عمل بیشتر میشود و نیاز به مهارت بالاتری در برداشت فولیکول ها میباشد.در بسیاری از کلینیک ها هزینه ی کاشت به روش FIT بیشتر میباشد و تقریبا 8 الی 10 میلیون تومان محاسبه میشود.

تعداد گرافت های مورد نیاز پیوند

با توجه به فرم و تراکم مورد نیاز ابرو های شما تعداد گرافت های پیوندی تخمین زده میشود و هرچقدر مدل انتخابی شما پهن تر و کشیده تر باشد و یا پرتراکم تر بخواهید تعداد گرافت های مورد نیاز بیشتر میشود بنابراین قیمت کاشت ابرو گرانتر میشود.بطور معمول برای ترمیم ابروها به 200 الی 300 فولیکول نیاز است.

کلینیک کاشت ابرو

کاشت ابرو در مراکز معتبر با امکانات و تجهیزات مناسب یکی از شروط نتیجه ی مطلوب میباشدکه در تئعیین هزینه ی کاشت ابرو هم نقش مهمی دارد.انتخاب کلینیک کاشت ابروی معتبر استفاده از امکانات و تجهیزات و نتیجه ی مطلوب را تضمین میکند.کلینیک کاشت ابروی پیله با برخورداری از بهترین امکانات و خدمات تا پایان فرایند کاشت ابرو با شماست.هزینه های کلینیک یکی از فاکتورهای مهم تعیین کننده ی قیمت کاشت ابرو میباشد که شما با خیالی راحت و با اعتماد به کلینیک و پرسنل میتوانید روی روند کاشت و بهبودی خود تمرکز کنید.

قطعا هزینه ی کاشت ابرو در کلینیک های مختلف با موقعیت جغرافیایی مختلف متفاوت میباشد و این نه تنها برای موقعیت جغرافیایی در سطح یک شهر مشروط میباشد بلکه در شهر ها و استان های کوچک و بزرگ قیمت کاشت ابرو یکسان نیست.

پزشک متخصص کاشت ابرو

کاشت ابرو بدون پزشک ماهر و با تجربه نتیجه ی مطلوب و راضی کننده ایی ندارد.عوارض کاشت ابرو در مراکز غیر معتبر توسط افراد کارنابلد و غیر متخصص بر هیچکس پوشیده نیست.پزشکی که کاشت ابرو انجام میدهد باید طبق مهارت و تجربه ی کاری جهت درست رویش موهای ابرو را شناسایی و در همان جهت پیوند را انجام بدهد و این کار نیازمند دقت و ظرافت بالایی است بنابراین دستمزد تیم پزشکی متخصص بالاتر از افراد تازه کار میباشد.

همینطور برخی متقاضیان کاشت ابرو نیازمند طراحی درست و قرینه سازی قبل از پیوند هستند و برخی نیلزمند پیوند گرافت های بیشتر و زمان عمل بیشتری هستند همین امر باعث افزایش دستمزد پزشک کاشت ابرو میشود.

مدل ابرو

مدل انتخابی برای کاشت ابرو یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت میباشد که بدنبال آن بحث تعداد گرافت های مورد نیاز پیوند مطرح میشود.

آیا بیمه هزینه های کاشت ابرو را پرداخت میکند؟

با توجه به اینکه کاشت ابرو یک عمل زیبایی میباشد و شرکت های بیمه هزینه ایی برای عمل های زیبایی پرداخت نمیکند باید گفت خیر.اما میتوان طبق شرایط و ضوابط خاص هر شرکت بیمه ایی قبل از اقدام به کاشت ابرو با آنها صحبت کرده و تمامی اطلاات لازم  این مورد را کسب کنید.

هزینه کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو طبق فاکتورهایی تعیین میشود که در نهایت میتوانم گفت هزینه ایی بین 8 الی 10 میلیون تومان میباشد.برای بسیاری از متقاضیان پرداخت هزینه های کاشت ابرو امکانپذیر نمیباشد که برای همین بسیاری از کلینیک های کاشت ابرو راهکارهایی را ارائه کرده اند.

کاشت ابرو قسطی

کلینیک زیبایی پیله جهت رفاه و جلب رضایت متقاضیانی که امکان پرداخت هزینه های کاشن ابرو را بصورت یکجا ندارند شرایط پرداخت اقساطی را تدارک دیده است.

کاشت ابرو قسطی یکی از خدمات بسیار محبوب کلینیک پیله میباشد.افرادی که تقاضای کاشت ابرو قسطی دارند میتوانند با پرداخت نیمی از هزینه کاشت کاشت ابروی خود را انجام دهند و با دادن چک های معتبر و مدارک مورد نیاز کلینیک اقساط را در 2 الی 3 مرتبه با مقداری افزایش قیمت پرداخت کنند.

تفاوت کاشت ابروی اقساط و نقد

گاهی برخی افراد گمان میکنند کاشت ابرو ی قسطی از کیفیت پایین تری نسبت به کاشت ابرو نقدی برخوردار است.قطعا اینطور نیست و هیچ تفاوتی در کیفیت و تجهیزات کار کاشت وجود ندارد و هر دو روش با بالاترین کیفیت و ضمانت در کلینیک پیله انجام میگیرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا