بازی

پلتفرم فیلم ناب با سریال اختصاصی‌‌ دادزن به بازار VODها می‌آید

پلتفرم فیلم ناب با سریال اختصاصی‌‌ دادزن به بازار VODها می‌آید

با اعلام رسمی، پلتفرم «فیلم ناب» و چند اثر دیگر با انتشار سریال کمدی «دادزن» رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سعید شهبازی، مدیر محتوایی پلتفرم فیلم‌ناب، درباره تولید سریال و برنامه تلویزیونی این پلتفرم صحبت کرد. فیلم‌ناب پلتفرمی است که در حوزه نمایش محتوای ویدیویی یا اصطلاحا VOD فعال است. شهبازی افزود آن‌ها نزدیک به سه سال است که به این حوزه ورود کرده‌اند و فعالیت جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

همچنین براساس گفتگوی خبرگزاری تسنیم با محمد شهبازی، مدیرعامل فیلم‌ناب، وی درباره سریال «دادزن» و رئالیتی‌شوی «همزاد من» و یک سریال انیمیشنی صحبت کرد. طبق صحبت‌های شهبازی، سریال ۱۰ قسمتی «دادزن» یک کار کمدی است که توسط سیامک خواجه‌وند کارگردانی شده و هنرمندانی همچون نسرین مقانلو، علیرضا خمسه، بهرنگ علوی، خاطره حاتمی، علیرام نورایی، بهنوش بختیاری، رضا فیاضی در آن ایفای نقش می‌کنند.

سریال دادزن، رئالیتی‌شوی همزاد من

همچنین این پلتفرم، برنامه رئالیتی‌شوی «همزاد من» با اجرای یوسف تیموری در گروه سلبریتی‌ها (ورزشکاران، بازیگران و خواننده‌ها) و گروه دیگر اینفلوئنسرها و همچنین سریال انیمیشن سرزمین شاد را برای انتشار آماده دارد که از اول اسفندماه و بعد از گرفتن پروانه نمایش از ساترا، پخش آن‌ها را آغاز می‌کند.

طبق گفته‌های شهبازی، سایت فیلم ناب اکنون در دسترس است و اپلیکیشن آن نیز تا دو هفته دیگر در بازار و سایر درگاه‌های دانلود دیگر در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. با اخذ مجوز قطعی از ساترا، این پلتفرم از اسفندماه آثارش را ارائه خواهد داد.


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا