بازی

تریلری جدید از بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر شد [تماشا کنید]

تریلری جدید از بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر شد [تماشا کنید]

چندین سال از معرفی ارباب حلقه ها: گالوم (The Lord of the Rings: Gollum) گذشته و حالا که به تاریخ عرضه آن نزدیک می‌شویم، تریلر جدیدی از بازی منتشر شده است.

تریلر جدید بازی ارباب حلقه ها: گالوم روی مخفی کاری تمرکز دارد و تاکنون از سیستم مبارزات بازی رونمایی نشده است. از این رو برای طرفداران سوال شده که آیا این بازی اصلا سیستم مبارزات دارد؟ استودیو Daedalic Entertainment در پاسخ به این سوال بیان کرد:‌

در حالی که گالوم ممکن است یک مبارز نباشد، بعید نیست که او یک دشمنِ بی دقت را در صورت بروز فرصت ترور کند. او دشمنان را به روش‌های خلاقانه‌ و شرورانه‌تری از بین می‌برد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها

به نظر می‌رسد که این توسعه دهنده زمانی را صرف طراحی سیستم مبارزات نکرده و این شخصیت توانایی مبارزه با دشمنان سرسخت سرزمین میانه را ندارد. یکی از اعضای استودیو Daedalic در این زمینه گفته بود:

دوباره شروع کردن یک بخش از بازی به خاطر یک حرکت اشتباه یا روبه‌رو شدن با یک اورک، آنی خواهد بود. ما از بازیکنان می‌خواهیم که راه و روش‌های مختلف را آزمایش کنند و خوشبختانه در این مسیر، حافظه‌های SSD یک مانع بزرگ را از سر ما برمی‌دارد.

بازی مخفی‌کاری The Lord of the Rings: Gollum که بر اساس ارباب حلقه‌ها ساخته شده در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۰ شهریور) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.


ویجی موبایل: به کلش رویال اعتیاد دارید؟ + بازی های آفلاین موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا