بازی

بازگشت ریک گرایمز به دنیای The Walking Dead

بازگشت ریک گرایمز به دنیای The Walking Dead

حدوداً چهار سال از زمانی که شرکت AMC اعلام کرد ماجراهای «ریک گرایمز» از دنیای The Walking Dead در قالب یک سه‌گانه سینمایی روایت می‌شود، می‌گذرد.

اما امروز در کامیک کان سن دیگو، این کمپانی پس از سکوتی طولانی بالاخره اعلام کرد که درست مثل یک زامبی، پروژه سینمایی ریک گرایمز (Rick Grimes) نمرده است، اما خیلی هم زنده نیست (!) و بر این اساس، ماجراهای ریک و میشون در قالب یک مینی سری ۶ قسمتی در سال ۲۰۲۳ روایت می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال دودکش ۲ – بازسازی ناامیدکنندههمه آن‌چه از فصل جدید یک سریال کمدی انتظار ندارید
نگاهی به سریال دودکش ۲ – بازسازی ناامیدکننده

در مصاحبه‌های انجام شده، شرکت AMC خلاصه‌ای رسمی راجع به سریال ارائه داد که طبق آن، اساس این مینی سری را روابط و عشق بین دو کارکتر میشون و ریک تشکیل می‌دهد.

این سریال داستان روابط عاشقانه این دو شخصیت را، که به واسطه تغییرات دنیا دچار دگرگونی شده‌اند، نمایش می‌دهد. رابطه قدرتمند دو فردی که توسط نیرویی به شدت قدرتمند از یک‌دیگر فاصله گرفته‌اند. توسط اشخاصی که قبلا بوده‌اند… ریک و میشون وارد دنیایی شدند که روی جنگیدن با مرده‌ها بنا نهاده شده و درنهایت، روی جنگیدن با زنده‌ها.

آیا آن‌ها می‌توانند یک‌دیگر را درشرایطی که هرگز توی اون قرار نداشتند پیدا کنند؟ آیا باهم دشمن هستند؟ آیا عشاق‌اند؟ قربانی؟ قهرمان؟ آیا بدون کمک یک‌دیگر اصلا زنده می‌مانند یا متوجه می‌شوند که آن‌ها هم مردگان متحرک هستند؟

لازم به ذکر است که شرکت AMC در ادامه گفتگوهایی که انجام داد، اعلام کرد که آن‌ها این سریال را با ۶ قسمت آغاز می‌کنند اما در را به روی داستانی طولانی‌تر باز خواهند گذاشت تا اگر مورد پسند طرفداران قرار گرفت، فرصتی برای ادامه دادن داستان وجود داشته باشد.

در اخبار مرتبط خواندیم که ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) بازیگر شخصیت کارول، از اسپین‌آف The Walking Dead جدا شد تا این سریال تمرکز بیشتری روی شخصیت دریل با بازی نورمن ریدس (Norman Reedus) داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالیشروعی نفس‌گیر برای پایانی خوب
نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالی


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا