بازی

بازی چندنفره Last of Us جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو است

بازی چندنفره Last of Us جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو است

استودیو ناتی داگ روی یک بازی چندنفره از لست آو آس (Last of Us) کار می‌کند که در واقع جاه‌طلبانه‌ترین پروژه آن‌ها محسوب می‌شود. 

سریال اقتباسی لست آو اس روز آینده پخش می‌شود و به همین خاطر نیل دراکمن (Neil Druckmann) در مرکز توجهات قرار دارد. او در جدیدترین مصاحبه خود به این نکته اشاره کرد که این بازی چندنفره که در جهان Last of Us جریان دارد، بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه آن‌ها تا به امروز محسوب می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok

با وجود اینکه مدت زمان زیادی از تایید ساخت این بازی گذشته، اما حتی نام آن نیز مشخص نیست. به صورت کلی جز چند تصویر هنری اطلاعات دیگری از این بازی منتشر نشده و ناتی داگ در سکوت خبری توسعه آن را جلو می‌برد. دراکمن در مصاحبه با ComicBook کمی توضیح داد که استودیو روی چه عنوانی تمرکز کرده و آن را بسیار جاه‌طلبانه خطاب کرد. 

بازی چندنفره Last of Us

نکته جالب این است که ناتی داگ قصد دارد داستان خاصی را در یک بازی چند نفره روایت کند که با چالش‌های زیادی همراه بوده است. دراکمن اطلاعات بیشتری از این پروژه در اختیار ما قرار نداد و تنها به این بسنده کرد که می‌خواهند جهان لست آو آس را گسترش دهند. به نظر می‌رسد که باید مدت زمان بیشتری را برای آشنایی بیشتر با این بازی صبر کنیم. 

سریال The Last of ‌Us در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی) از شبکه HBO و HBO Max پخش خواهد شد، اما قرار نیست داستان آن‌ فراتر از بازی‌‌ها برود.

مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا