بازی

بازی بعدی Metro از جنگ اوکراین تاثیر گرفته است

بازی بعدی Metro از جنگ اوکراین تاثیر گرفته است

استودیو 4A Games روی نسخه بعدی بازی مترو (Metro) کار می‌‌کند، اما توسعه بازی به خاطر جنگ روسیه و اوکراین با چالش‌های زیادی همراه بوده است. 

ساخت نسخه بعدی مترو در سال ۲۰۲۰ تایید و اکنون استودیو اطلاعات بیشتری از آن منتشر کرده است. سری Metro همیشه با یک پیام مهم ضد جنگ همراه بوده‌ و به همین خاطر حمله روسیه به اوکراین در داستان بازی تاثیر بسیار مهم و زیادی داشته است. استودیو این حمله را داستان بسیار بزرگ‌تری می‌داند و تنها سفر به یک دنیای آخرالزمانی کافی نیست. 

سازندگان بازی در سال گذشته با موضوعات مثل جنگ، قدرت، سیاست، استبداد و سرکوب روبه رو بوده‌اند. اکنون آن‌ها می‌خواهد در نسخه بعدی مترو به صورت مستقیم به این موضوعات بپردازند. با این وجود استودیو اصلی 4A Games با مشکلات زیادی روبه رو بوده و بازیکنان باید انتظارات خود را از بازی کاهش دهند. 

4A Games در حال حاضر جزئیات خاصی برای اشتراک گذاشتن با طرفداران ندارد، اخبار بیشتر زمان که بازی آماده باشد منتشر می‌شوند. بازی Metro بعدی با موتور بازی‌سازی آپدیت شده 4A Engine ساخته می‌شود تا از سخت‌افزار قدرتمند کنسول‌های و پی‌سی‌های نسل نهمی استفاده کند. باید اشاره کنیم که یک بازی چندنفره نیز از مترو در دست ساخت قرار دارد. 

نسخه بعدی مترو برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد.


ویجی‌لاگ پلاس: هفته سخت ایکس باکس و رفع فیلتر دیسکورد

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا