بازی

بشقاب پرنده‌ها به بازی GTA Online اضافه شدند

بشقاب پرنده‌ها به بازی GTA Online اضافه شدند

جی تی ای آنلاین (GTA Online) به مناسبت هالووین میزبان رویداد جدیدی است که می‌تواند ارتباط مستقیمی به بازی Grand Theft Auto 6 داشته باشد. 

چند ماه پیش یک منبع داخلی به اسم Tez2 در انجمن GTA اعلام کرد که در پاییز بشقاب پرنده‌ها به بازی اضافه می‌شوند. اکنون بازیکنان این بشقاب پرنده‌ها را در جی تی ای آنلاین مشاهده کرده‌ و به نظر می‌رسد که به بازی GTA 6 نیز ارتباط داشته باشند. این رویداد همچنین می‌تواند به عکس مرموزی که در سه‌گانه GTA نیز وجود داشت هم مرتبط باشد. 

مطلب پیشنهادی:فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟بررسی همه گزینه‌های احتمالی
فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟

تصویر قرار داده شده در ریمستر سه‌گانه GTA، متعلق به بازی‌های اصلی نیست. از این رو خیلی‌ها گمان می‌کنند که این تصویر مربوط به GTA 6 باشد. طرفداران فرضیه‌های زیادی نیز در مورد رونمایی از نسخه جدیدی این سری در آینده نزدیک دارند، چون به سالگرد عرضه نسخه اول Grand Theft Auto یا Grand Theft Auto: Vice City نزدیک می‌شویم. 

بازی GTA Online

به نظر می‌رسد که راکستار در آینده به سراغ فرانچایزهای کوچک‌تر خود هم برود چرا که شایعات به ساخت دنباله Bully و  ریمستر Midnight Club: Los Angeles اشاره دارند. انتشار بازی‌های بسیار کم در سال‌های گذشته، انتقادات زیادی را به Rockstar وارد کرده است و ساخت و عرضه بازی‌های کوچک‌تر، می‌تواند کمی از فشار روی آن‌ها را کم کند. 

در حال حاضر پشتیبانی از رد دد ردمپشن ۲ و GTA Online تقریبا به پایان رسیده است و تمام تمرکز راکستار روی Grand Theft Auto VI قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا