بازی

تریلر ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی ریمیک Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی ریمیک Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

EA و استودیو Motive ده روز پیش اولین تریلر ریمیک Dead Space را منتشر کرده بودند که نمایی کلی از نسخه بازسازی شده عنوان ترسناک می‌داد و اکنون یک ویدئو ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی گسترده‌ی آن منتشر کرده‌اند.

این ویدئو آغاز فصل سوم بازی را پوشش می‌دهد. کسانی که نسخه اصلی را به یاد دارند، در این فصل قهرمان داستان، آیزاک کلارک به سمت اتاق کنترل USG Ishimura در بخش مهندسی می‌رود تا موتور سفینه را دوباره راه‌اندازی کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه

تهیه‌کننده ارشد، فیلیپ دوچارم در حین ویدئو توضیحاتی ارائه کرد که به‌روزرسانی‌های بصری ایجاد شده در ریمیک Dead Space را برجسته کرد. پیشرفت‌هایی در بخش‌های دیگر نیز اعمال شده، به عنوان مثال، دهانه‌ی Hangar اکنون بسیار بزرگ‌تر شده و بازیکنان می‌توانند آزادانه با پرواز در آن منطقه را کشف کنند.

دوچارم همچنین در مورد عدم وجود زمان بارگذاری و قطعی‌های دوربین در Dead Space صحبت کرد که ایشیمورا اکنون یک سفینه به‌هم پیوسته است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بین فصل‌ها به دلخواه خود به مناطق قدیمی‌تر سفر کنند.

Dead Space

در همین حال، جزئیات جدیدی نیز در مورد تغییرات و پیشرفت‌هایی که بازیکنان در بخش روایت و گیم‌پلی Dead Space خواهند دید، به لطف پستی در وبلاگ پلی‌ استیشن منتشر شده است.

تایید شده که در ریمیک برخی تغییرات روایی ایجاد شده، از صداپیشگی آیزاک کلارک گرفته تا اطلاعات داستانی که از قسمت دوم و سوم وارد بازی شده‌اند. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار تغییرات کوچک‌تر و نسبتاً جزئی‌تری در نحوه اجرای برخی از صحنه‌ها داشته باشند.

به عنوان مثال، در فصل دوم بازی اصلی، آیزاک شاهد تبدیل شدن کاپیتان مُرده به نکرومورف از پشت یک دیوار شیشه‌ای است، اما در بازسازی، این موضوع را از نزدیک و شخصی تجربه می‌کند و سکانس را متشنج‌تر می‌کند. در همین حال، زمانی که آیزاک برای اولین بار Plasma Cutter را به دست می‌آورد، به جای اینکه فقط سلاح را از روی میز کار بردارد، از مهارت‌های مهندسی خود برای ساختن سلاح از قسمت‌های مختلف استفاده می‌کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیاییسرزمین اجنه و قاتلان سادیسمی
راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیایی

تغییرات نسبتا کوچک‌تری نیز در گیم‌پلی اعمال شده است. یکی از موارد جدید شامل مدارشکن‌هایی است که بازیکنان در نقاط خاصی از بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، جایی که آیزاک باید مسیر برق سفینه را تغییر دهد و از بازیکنان خواسته می‌شود که مثلاً بین خاموش کردن چراغ‌ها یا غیرفعال کردن اکسیژن یکی را انتخاب کنند که به نوبه خود بر نحوه بازی شما بعد از آن بخش تاثیر می‌گذارد.

در همین حال، ریمیک Dead Space تاکید بسیار بیشتری بر اکتشاف خواهد داشت که تا حدی با اتاق‌های قفل‌شده جدید با لوت اضافی انجام می‌شود. تعدادی از این اتاق‌ها در پشت سطوح مجوز امنیتی ارتقا یافته قفل هستند و بازیکنان را تشویق می‌کند تا پس از دریافت مجوز، در مراحل بعدی بازی به مناطق قدیمی‌تر بازگردند. در این مقاله آمده است که یک کوئست جانبی جدید با تمرکز بر نیکول نیز داخل یکی از همین اتاق‌هاست.

Dead Space

در نهایت، تایید شده که Dead Space دارای مسیرهای ارتقاء یافته برای سلاح‌ها خواهد بود. بازیکنان آیتم‌های ارتقاء جدیدی را برای اتصال به سلاح‌های مختلف پیدا می‌کنند که مسیرهای ارتقای اضافی را باز می‌کنند و مکانیک‌های پیشرفت بهتری را ایجاد می‌کنند.

بازسازی Dead Space در تاریخ ۷ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. قیمت آن برای کنسول‌ها ۷۰ دلار و برای پی‌سی ۶۰ دلار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا