بازی

مزایای چاپ کارت ویزیت شخصی

مزایای چاپ کارت ویزیت شخصی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید راه‌اندازی کسب و کار برای برخی از افراد که ایده جدیدی در ذهن دارند بسیار ساده و امکان‌پذیر باشد اما رشد و پیشرفت کسب و کار نوپا بسیار سخت است. یکی از بهترین روش‌ها که به توسعه یک کسب و کار نوظهور کمک می‌کند چاپ کارت ویزیت خواهد بود. با ارائه کارت ویزیت مربوط به کسب و کار خود می‌توانید طی مدت کوتاهی افراد بسیاری را با کسب و کارتان آشنا کنید. حتی اگر بعد از معرفی، بلافاصله به مشتری شما تبدیل نشوند، باز هم جای امید وجود دارد که به هنگام نیاز خود به سراغتان بیایند.

کارت ویزیت چاپی را دست کم نگیرید

در حال حاضر که بیشتر کسب و کارها به صورت آنلاین و اینترنتی خود را به سایرین معرفی می‌کنند و کارت ویزیت‌های الکترونیکی و صفحات اجتماعی بیش از پیش کاربرد دارند، شاید بر این تصور باشید که کارت ویزیت چاپی فکر خوبی نیست.

یا شاید فکر کنید با چاپ کارت ویزیت تنها پول و وقت خود را هدر را داده‌اید. در صورتی که باید بگوییم اشتباه می‌کنید. کارت‌های ویزیت چاپی همیشه اهمیت و تاثیر خود را حفظ می‌کنند و از نظر بازاریابی و جذب مشتری در جایگاه خوبی قرار دارند.

از این رو نمی‌توان صفحات اجتماعی و وب سایت‌ها را جایگزین کارت‌های ویزیت چاپی در نظر گرفت. در حال حاضر با اینکه اینترنت و تکنولوژی تا حد زیادی پیشرفت کرده است هنوز کارت‌های ویزیت چاپی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نمی‌توان اهمیت آنها را دست کم گرفت.

کارت‌های ویزیت چاپی بهترین وسیله برای معرفی هر کسب و کار است. البته توصیه می‌کنیم یادداشتی مناسب نیز در کارت ویزیت خود طراحی کنید تا نتیجه بهتری ببینید. به طور کلی کارت ویزیت‌های چاپی در واقع چکیده‌ای از کسب و کار شما هستند که نمی‌توان اهمیت آنها را دست کم گرفت.

چرا کارت ویزیت چاپ کنیم؟

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید مربوط به چاپ کارت‌های ویزیت است زیرا برخی از مالکان انواع کسب و کارها فکر می‌کنند کارت ویزیت در معرفی برند و شغل آنها تاثیر چندانی ندارد. طبق آمار به دست آمده حتی در حال حاضر که تکنولوژی پیشرفت کرده است، کارت‌های ویزیت چاپی هنوز هم اهمیت دارند.

برای مثال در بیشتر جلسات حضوری شما نمی‌توانید تلفن همراه خود را در از جیبتان بیرون آورید و اطلاعات صفحه یا وب سایت آنلاین خود را در اختیار فرد مورد نظر قرار دهید. همچنین فرد مقابل نیز به اندازه کافی حضور ذهن ندارد که آدرس وب سایت و صفحه شما حفظ کند.

بدین ترتیب داشتن یک کارت ویزیت چاپی می‌تواند راه‌حل خوبی برای رفع چنین مشکلات و مسائل باشد. کافی است کارت ویزیت خود را از جیب یا کیفتان خارج کنید و در اختیار سایرین قرار دهید. با این کار این افراد برای مدتی کارت شما را نگه می‌دارند و در زمان نیاز به شما مراجعه می‌کنند.

علاوه بر این مسائل به همراه داشتن کارت ویزیت مزیت‌های دیگری نیز دارد که به طور مفصل آنها را ذکر می‌کنیم. در ادامه این بخش 3 مورد از اصلی‌ترین مزیت‌های چاپ کارت‌های ویزیت را توضیح می‌دهیم.

با چاپ کارت ویزیت بیشتر دیده شوید

در صورتی که می‌خواهید در رقابت با سایر رقبای خود موفق باشید، توصیه می‌کنیم کارت ویزیت برای خود طراحی و چاپ کنید.

هر چه فضای طراحی کارت ویزیت شما مرتبط‌تر به کسب و کارتان باشد به طور حتم نتیجه بهتری مشاهده خواهید کرد. باید کارت ویزیت خود را به شکلی طراحی کنید که چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب کند.

در انتخاب رنگ نیز دقت زیادی به خرج دهید زیرا با انتخاب رنگ‌های بی روح بیننده به طور حتم دچار یاس و خستگی می‌شود. سعی کنید از رنگ‌های شاد و روشن در طرح کارت ویزیت خود استفاده کنید. البته که جنس کارت ویزیت نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل جذب مشتری به شمار آید.

با چاپ کارت ویزیت اعتماد به نفس کسب و کار خود را افزایش دهید

فرقی ندارد که کسب و کار نوپا و نوظهور شما تا چه حدی خرد است زمانی که برای این کسب و کار کارت ویزیتی چاپ کنید، به بزرگی آن نیز پی می‌برید. البته با توجه به بودجه خود باید برای چاپ این کارت دست به کار شوید. برای مثال در مراحل اولیه کسب و کار خود می‌توانید تعداد کمی کارت ویزیت چاپ کنید.

توجه داشته باشید به عنوان یک کسب و کار تازه‌کار نباید کارت ویزیتی شلوغ داشته باشید زیرا در این صورت غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسید. باید نام تجاری، لوگو تجاری و اطلاعات کاری خود را به صورت خلاصه ذکر کنید. همچنین با یک نکته کلیدی و مثالی کوتاه ماهیت کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.

 کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که هر فردی که آن را مشاهده کرد کمی برایش گنگ باشد در این صورت جذابیت حرفه شما برای او افزایش می‌یابد. همین امر توجه سایرین را به کسب و کار شما جلب می‌کند و شما نیز به عنوان مالک این کسب و کار اعتماد به نفستان بیشتر می‌شود.

کارت ویزیت چاپ کنید تا واضح باشید

هر چه کارت ویزیت شما سایز مناسب‌تری داشته باشد، به طور حتم وضوح آن و درک کسب و کار شما برای مشتریان بیشتر خواهد بود. فقط کافی کارت ویزیت خود را به شکلی چاپ کنید که خوانایی خوبی داشته باشد و افراد متقاضیان با یک نگاه ساده بتوانند فونت کارت ویزیت شما را بخوانند.

با اینکه چاپ عمودی خیلی رایج نیست اما با چاپ عمودی می‌توانید واضح‌تر شغل خود را به نمایش بگذارید. با چاپ این کارت‌های ویزیت در بازار کسب و کار خود واضح‌تر دیده می‌شوید و توجه افراد بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنید. در ضمن چاپ لوگو و برند تجاری خود را فراموش نکنید.

به زبان ساده برای اینکه در مدتی کوتاه بتوانید مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کنید، توصیه می‌کنیم برند تجاری خود را به صورت واضح و در سایزی مناسب چاپ کنید تا مشتریان حتی با نگاه از دور به کارت ویزیت شما بتوانند لوگو را مشاهده کنند. در این صورت برند شما در ذهن آنها هک می‌شود.

کارت ویزیت خود را پخش کنید

علاوه بر چاپ این کارت‌ها، مسئله دیگری که در توسعه هر کسب و کار تاثیرگذار است، نحوه پخش و توزیع کردن کارت‌های ویزیت چاپ شده خواهد بود. اگر منتظر هستید که فردی از شما کارت ویزیت درخواست کند تا شما کارت خود را در اختیار او قرار دهید، تصور خود را عوض کنید زیرا فکرتان درست نیست.

برای اینکه سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود دست یابید، بهتر است بعد از آشنا شدن با افرادی که حس می‌کنید در آینده و حتی در زمان حال به شما نیاز پیدا می‌کنند، کارت ویزیت خود را تحویل دهید. این افراد شاید در همان لحظه خیلی مشتاق به نظر نرسند اما با گذر زمان به طور حتم به مشتری شما تبدیل می‌شوند.

البته چاپ و توزیع کارت ویزیت بخشی از ماجرای توسعه رشد یک کسب و کار است و مشتری مداری و کیفیت کار نیز بخش دیگر آن خواهد بود. حتی اگر کارت‌های خود را به خوبی چاپ و توزیع کنید اما قیمت بالا و کیفیت پایینی داشته باشید، مشتری به سمت شما جذب نمی‌شود.

به طور کلی تمام تکنیک‌های بازاریابی در کنار یکدیگر پاسخگو نیاز شما خواهند بود. از این رو بهتر است برای معرفی بهتر کسب و کار خود کارت‌های ویزیت با کیفیت و جذابی چاپ کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا