بازی

خالق Nier: Automata چندین بازی معرفی نشده در دست ساخت دارد

خالق Nier: Automata چندین بازی معرفی نشده در دست ساخت دارد

طبق گزارش‌های منتشر شده، استودیو «پلاتینیوم گیمز» (PlatinumGames) خالق بازی Bayonetta چندین بازی معرفی نشده از جمله یک IP کاملا جدید بزرگ را در دست ساخت دارد. علاوه بر این، بازی Project G.G. از این استودیو ممکن است سرانجام در E3 2023 معرفی شود.

«آتسوشی اینابا»، مدیرعامل PlatinumGames در مصاحبه جدیدی با وب‌سایت Famitsu درباره بازی‌های آینده این استودیو صحبت کرد. به گفته اینابا، این استودیو تعداد بازی معرفی نشده در دست ساخت دارد که برخی از آن‌ها در آستانه تولید هستند و برخی دیگر هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارند.

مطلب پیشنهادی:پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کنددرخواست از فیل اسپسنر برای احیای بازی
پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند

نکته جالب اینکه یکی از این پروژه‌ها، یک IP جدید بزرگ دیگر است که علاوه بر Project G.G. در دست ساخت قرار دارد و می‌توانید در همین زمان سال آینده معرفی شود.

علاوه بر این، زمانی که در این مصاحبه از «تاکائو یامانه» معاون تازه منصوب شده پلاتینیوم گیمز درباره بازی Project G.G سوال شد، او پاسخ داد که در E3 سال آینده حرف‌های بیشتری برای آن خواهند داشت. اولین بار سال ۲۰۲۰ در مورد بازی Project G.G گزارش‌هایی منتشر شده بود و در آن زمان یک تیزر کوتاه از این بازی منتشر شد. با این حال، تاکنون چیز بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

در همین حال، Bayonetta 3 بازی دیگر این استودیو است که در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۱) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


وارزون 2 باید از کدوم اشتباهات وارزون درس بگیره؟ | ویجی‌لاگ

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا