بازی

توسعه‌دهنده Cyberpunk 2077: به بازیکنان حق می‌دهم از داستان خطی بازی ناامید باشند

توسعه‌دهنده Cyberpunk 2077: به بازیکنان حق می‌دهم از داستان خطی بازی ناامید باشند

کارگردان بازی Cyberpunk 2077، پاول ساسکو، طی یک استریم توییچ افشا کرد که برخی از بازیکنان نسبت به خطی بودن داستان اصلی بازی ناراضی هستند و به‌نظر او صحبت‌های این بازیکنان کاملا توجیه‌پذیر و درست است.

ساسکو در ادامه توضیح می‌دهد بازیکنان انتظارات خاصی از سایبرپانک ۲۰۷۷ داشتند و به آن‌ها حق می‌دهد اگر از داستان خطی آن کاملا راضی نباشند. با این حال او می‌گوید نگرش توسعه‌دهندگان نسبت به «روایت خطی» و «غیرخطی» متفاوت است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

اتفاقات خیلی زیادی افتاد. اول از همه، بازیکنان انتظار بیشتری داشتند، و دلیل این موضوع هم نحوه ساخت ویچر ۳ بود. به شخصه فکر می‌کنم میزان غیرخطی بودن مراحل سایبرپانک ۲۰۷۷ دیوانه‌وار است اما بازیکنان انتظار بیشتری داشتند.

به گفته ساسکو بازیکنان انتظار داشتند شاخه‌های بسیار بزرگتری در داستان بازی وجود داشته باشد که به واسطه انتخاب بازیکنان شکل می‌گیرد. با تمام این اوصاف توسعه‌دهندگان اعتقاد داشتند تغییرات باظرافت و کوچکتر کافی خواهد بود.

Cyberpunk 2077

به‌نظر می‌رسد تغییرات کوچک کافی نبوده‌اند. ما به عنوان توسعه‌دهنده بحث غیرخطی بودن را به شکل متفاوتی می‌بینیم. اما بازیکنان اینطور فکر می‌کنند که «می‌توانم انتخاب‌های متفاوتی داشته باشم و همه چیز ناگهان در بازی تغییر کند؟».

فکر می‌کنم حق دارند. بازی می‌توانست از خیلی جهات بهتر باشد.

سی دی پراجکت رد هم‌اکنون روی پرخرج‌ترین بسته الحاقی خود به نام Phantom Liberty کار می‌کند که اولین و آخرین DLC بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. این بسته الحاقی تنها برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی عرضه می‌شود و جایی در ۲۰۲۳ در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شویدوقتش رسیده خودتان دست به کار شوید!
با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شوید


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا