بازی

چرا پدرو پاسکال و بلا رمزی بازی The Last of Us را تجربه نکرده‌اند؟

چرا پدرو پاسکال و بلا رمزی بازی The Last of Us را تجربه نکرده‌اند؟

قسمت اول سریال The Last of Us از شبکه HBO پخش شده است، ولی شاید برای شما عجیب باشد که بازیگران اصلی سریال، بازی ویدئویی لست آو آس را تجربه نکرده‌اند. 

عدم تجربه بازی The Last of Us با انتقادات برای پدرو پاسکال و بلا رمزی همراه بوده است که اکنون نیل دراکمن (Neil Druckmann) و کریگ مازین (Craig Mazin) به آن واکنش نشان داده‌اند. با این وجود به نظر می‌رسد که این تصمیم به صورت مستقیم از سوی دراکمن و مازین گرفته شده تا آزادی عمل بیشتری به پاسکال و رمزی بدهند. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

مازین در مصاحبه با واشنگتن پست اعلام کرد که بلا رمزی را برای انجام رفتارها و ریتم‌ الی آموزش ندادند. او و نیل دراکمن رمزی را برای انجام کاری به جز در آن چه برای سکانس لازم بود راهنمایی نکردند و تنها قصد و منظور دیالوگ و متن را برایش مشخص کردند. هدف از این کار این بود که پاسکال و رمزی شخصیت‌های جوئل و الی را برای خودشان کنند.

بازی The Last of Us

این کار نیل و من است که الی و جوئل را به صفحه فیلم‌نامه بیاوریم. ما الی و جوئل را کاملا می‌شناسیم. ما آن‌ها را از درون و بیرون می‌شناسیم نه آن‌طور که تروی بیکر و اشلی جانسون آن‌ها را به شیوه‌ای بسیار زیبا نشان دادند. دقیقا همان‌طور که از ابتدا نیل به آن فکر می‌کرد، به همین خاطر من و او این نسخه‌های جدید را ایجاد کردیم.

قسمت اول لست آو آس ۴.۷ میلیون بیننده داشته و این عدد برای House of the Dragon تقریبا ۱۰ میلیون نفر بود. از این رو لست آو آس دومین افتتاحیه بزرگ این شبکه در سال‌های اخیر را تجربه کرده است. اگر شما هم جز طرفداران این سری محسوب می‌شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نقد lastech از قسمت اول The Last of Us را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا