بازی

پس از گذشت دو روز از عرضه بازی Sifu در استیم، ۵۰ هزار نسخه از آن به فروش رفته

پس از گذشت دو روز از عرضه بازی Sifu در استیم، ۵۰ هزار نسخه از آن به فروش رفته

طبق گفته سازندگان بازی، Sifu از زمان انتشار در استیم در اواسط هفته گذشته، توانسته ۵۰ هزار نسخه بر روی این پلتفرم بفروشد.

این استودیو در اکانت توییتر چند نقطه عطف جدید را برای بازی اعلام کرد، از جمله این که اکنون امتیاز بسیار مثبت ۹۴ درصد رضایت در استیم دارد و سابردیت آن به ۲۰ هزار کاربر رسیده است.

در کنار استیم، Sifu برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز منتشر شده و چهارمین به‌روزرسانی بزرگ خود را در قالب اکسپنشن Arenas برای طرفداران ارائه کرده است. این بسته الحاقی که ابتدا در آذر ماه سال گذشته معرفی شده بود، دارای پنج حالت بازی جدید با ۴۵ چالش است.

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

Sifu از زمان عرضه اولیه خود بر روی پلی‌ استیشن، نینتندو سوییچ و فروشگاه اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی، موفقیت نسبتاً زیادی داشته است. ناشر بازی، شرکت Kepler Interactive، دو هفته پیش رسما اعلام کرد که فروش آن در سراسر جهان از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرده است.

Sifu

اکسپنشن Arenas حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی به این عنوان اضافه خواهد کرد. در حالت Survival استادان کونگ فو برای کنار زدن محدودیت‌ها به چالش کشیده خواهند شد چرا که امواج دشمنان به طور مداوم سراغ‌شان خواهد رفت یا در حالت Performance به حد کمال خواهند رسید. همچنین در حالت Time Attack بازیکنان می‌توانند در مسیری پر از دشمن، با زمان مسابقه بدهند.

افرادی که به دنبال تغییر در مبارزات تاثیرگذار بازی هستند، می‌تواند حالت Capture را امتحان کنند، جایی که بازیکنان باید یک منطقه مشخص شده را تصاحب کرده و برای خود نگه دارند. در حالت Manhunt نیز یک هدف خاص توسط محافظان احاطه شده که باید از بین برود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ ویژگی‌ جالب استیم دک که نمی‌دانیدویژگی‌های مخفی استیم دک کدامند؟
۱۰ ویژگی‌ جالب استیم دک که نمی‌دانید


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 به بدترین بازی ناتی داگ در متاکریتیک تبدیل شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا