بازی

پوستر رسمی فیلم ترسناک Halloween Ends منتشر شد

پوستر رسمی فیلم ترسناک Halloween Ends منتشر شد

پس از انتشار اولین تیزر تریلر هیجان‌انگیز فیلم ترسناک Halloween Ends به کارگردانی دیوید گوردون گرین، اکنون پوستر رسمی آن هم منتشر شده است. این پوستر جدید دقیقا مشابه پوستر فیلم Halloween Kills است که نمایه‌ی سوخته و آسیب‌دیده مایکل مایرز را در جلو و وسط تصویر قرار داده. اگرچه رنگ‌های بسیار کمی دارد تا به لحن تلخ‌تر آن اشاره کند. علاوه بر این، پوستر حتی کلمه «هالووین» را به عنوان نام خود ندارد و در عوض دارای پایان بسیار شوم‌تری است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

یونیورسال پیکچرز این سری فیلم را اینگونه توصیف می کند: «پس از ۴۵ سال، تحسین برانگیزترین و مورد احترام‌ترین فرانچایز ترسناک تاریخ فیلم‌ها به پایان حماسی و وحشتناک خود می‌رسد، زیرا لوری استرود (جیمی لی کرتیس) برای آخرین بار در مقابل مایکل مایرز، در یک رویارویی نهایی قرار می‌گیرد و فقط یکی از آن‌ها زنده خواهد ماند.» کرتیس بیش از ۴ دهه نقش لوری را بازی کرده و از این حیث یکی از طولانی‌ترین زوج‌های بازیگر و شخصیت در تاریخ سینماست. وقتی این فرانچایز در سال ۲۰۱۸ دوباره راه اندازی شد، هالووین رکوردهای باکس‌آفیس را شکست و به پرفروش‌ترین قسمت این فرانچایز تبدیل شد و رکورد جدیدی را در بزرگترین افتتاحیه آخر هفته برای یک فیلم ترسناک با بازی نقش اصلی زن به ثبت رساند.

فیلم Halloween Ends

چهار سال پس از حوادث فیلم Halloween Kills گذشته، لوری با نوه‌اش آلیسون (اندی ماتیچاک) زندگی می‌کند و قصد دارد نوشتن خاطراتش را تمام کند. مایکل مایرز از آن زمان دیگر دیده نشده است. پس از دهه‌ها، لوری تصمیم گرفته خود را از ترس و خشم رهایی بخشد و زندگی را در آغوش بگیرد. اما هنگامی که یک مرد جوان (با بازی روهان کمبل) متهم به قتل پسری می‌شود که او نگهداری می‌کرده، موجی از خشونت و وحشت را برمی‌انگیزد که لوری مجبور می‌شود تا در نهایت با شری که نمی‌تواند کنترلش کند، یک بار برای همیشه مقابله کند.

ویل پاتون، جیمز ژود کورتنی و کایل ریچاردز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Ends به نقش‌های خود باز می‌گردند. دیوید گوردون گرین مانند دو فیلم قبلی با فیلمنامه‌ای از پاول برد لوگن، دنی مک‌براید کارگردانی قسمت پایانی هالووین را برعهده دارد.

فیلم ترسناک Halloween Ends در تاریخ ۱۴ اکتبر (جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا