بازی

شایعه: کیانو ریوز برای ایفای نقش اصلی در فیلم Bioshock مذاکره می‌کند

شایعه: کیانو ریوز برای ایفای نقش اصلی در فیلم Bioshock مذاکره می‌کند

جهان اقتباس از بازی‌های ویدیویی و تبدیل آن‌ها به فیلم و سریال روز به روز در حال بزرگ شدن است و اخیرا بر اساس گزارش‌ منابع آگاه اعلام شده که فیلم Bioshock (بایوشاک) قرار است توسط نتفلیکس ساخته شود و کیانو ریوز نیز در حال مذاکره برای حضور در این فیلم و ایفای نقش اصلی، یعنی جک است. البته این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده و فعلا در حد شایعه است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

اگر این خبر واقعی باشد، بدون شک کیانو ریوز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایفای نقش شخصیت جک خواهد بود و با توجه به بازی‌ای که او در جان ویک ارائه کرده بود، می‌تواند شخصیت رمزآلود و خشن جک را به زیبایی به تصویر بکشد. علاوه بر آن او تجربه حضور در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و صداپیشگی شخصیت اصلی جانی سیلورهند را نیز در کارنامه دارد که طبیعتا کمک زیادی به هماهنگی او با جهان بازی‌های ویدیویی کرده است. با این حال جالب توجه است که نتفلیکس چگونه می‌خواهد قدرت Splicersها که جک در بازی به تصویر می‌کشد را به خوبی نشان دهند و بدون شک کار دشواری را در پیش خواهد داشت.

بازی Bioshock داستان مردی به نام جک را دنبال می‌کند که وارد یک جامعه زیرآبی به نام Rapture می‌شود. Rapture توسط مردی به نام اندرو رایان ایجاد شد که به مرکزی برای افراد مقتدر جهان تبدیل شد، زیرا قرار بود این آرمانشهر جدید باشد، اما به تدریج از بقیه جهان جدا شد. جک وارد Rapture می شود و گذشته خود و نحوه اتصال آن به رایان و دنیای Bioshock را کشف می‌کند. اندرو رایان از طریق این آرمانشهر جدید، ماده‌ای به نام ADAM درست می‌کند که از راب‌های دریایی مشتق شده است.

کیانو ریوز

از این ماده برای ساخت ابرانسان استفاده می‌شود و اندکی بعد از آن هرج و مرج به وجود می‌آید. ژنتیک همه افراد، از جمله جک که داستان بایوشاک را آغاز می‌کند هنگام استفاده از ADAM تغییر می کند. Bioshock یکی از بازی‌های محبوب گیمرها است و بنابراین برای طرفداران بسیار مهم و حیاتی است تا یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های آن‌ها در قالب لایو اکشن به بهترین شکل روایت شود. با این حال انتخاب کیانو ریوز برای نقش اصلی یک انتخاب هوشمندانه است و تا حد زیادی باعث می‌شود خیال طرفداران از لحاظ بازیگر نقش اصلی فیلم راحت باشد. کیانو ریوز قطعا تجربه زیادی در کار با اسلحه‌ها داشته، اما جالب است که ببینیم چگونه می‌تواند از بس این داستان ترسناک Bioshock بربیاید و با آن سازگار شود.

Bioshock مطمئنا یک محیط تاریک و وحشتناک دارد، زیرا انسان‌هایی که از ADAM سوء استفاده می‌کنند به Splicer تبدیل می‌شوند و هر کسی را که با آن روبرو می شود را ویران می‌کنند. همچنین Big Daddyها نیز وجود دارند که باید نگران آنها باشید؛ آنها غواصانی با ظاهر دریایی هستند که بسیار بزرگ و حجیم بوده و به جای یکی بازوهای خود مته دارند.

باید ببینیم که آینده این پروژه با نتفلیکس به کجا می‌رسد و آیا کیانو ریوز را سرانجام در نقش جک خواهیم دید یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

شایعه: کیانو ریوز برای ایفای نقش اصلی در فیلم Bioshock مذاکره می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا