بازی

فلورنس پیو در فیلم Thunderbolts رهبری این گروه را به عهده خواهد داشت

فلورنس پیو در فیلم Thunderbolts رهبری این گروه را به عهده خواهد داشت

استودیوی مارول اخیرا اعلام کرد آن‌ها در حال ساخت فیلمی با اقتباس از کمیک بوک‌های تاندربولتز هستند و گویا یلنا بلووا قرار است سرگروه این تیم باشد. فیلم Thunderbolts در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ مصادف با ۵ مرداد ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند

در طول اپیزود جدید پادکست متیو بلونی که با نام The Town شناخته می‌شود، جاستین کرول از رسانه ددلاین گزارش داد یلنا بلووا رهبری تیم تاندربولتز در فیلم اختصاصی این گروه را بر عهده خواهد داشت. همچنین این فیلم قرار است اسپین‌آفی برای فیلم بلک ویدو (Black Widow) باشد.

  • کارگردان فیلم Thunderbolts انتخاب شد؛ با «جوخه انتحار» مارول بیشتر آشنا شوید

گروه تاندربولتز، تیم و پروژه‌ای از نوع «جوخه انتحار» (Suicide Squad) در دنیای سینمایی مارول هستند که شایعه شده جان واکر/مامور آمریکا (وایت راسل)، بارون زیمو (دنیل برول)، یلنا بلووا (فلورنس پیو)، تسک‌مستر (اولگا کوریلنکو)، ابامینیشن (تیم راث)، سرباز زمستان (سباستین استن) و گوست (هانا جان کامن) در آن حضور خواهند داشت.

در حال حاضر می‌دانیم مارول استودیوز طی ۳ سال آینده فیلم‌ و سریال‌های مختلفی را عرضه خواهد کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars اشاره داشت.

  • لاین آپ کامل فاز ۵ دنیای سینمایی مارول اعلام شد

از طرفی جدیدترین فیلم این استودیو یعنی Thor: Love and Thunder مدتی است که در سینما اکران شده است. این عنوان که توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شده، علاوه بر کریس همسورث بازیگران مطرح دیگری همچون کریستین بیل، ناتالی پورتمن و راسل کرو را در فهرست بازیگرانش دارد. نسخه دیجیتال جدیدترین فیلم ثور نیز در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:معرفی ده پرنسس‌ کمتر شناخته شده دیزنی – دختران حاشیهپرنسس‌هایی که لیاقت یک فیلم برای خودشان را دارند
معرفی ده پرنسس‌ کمتر شناخته شده دیزنی – دختران حاشیه


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه‌ها باید بدانید

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا