بازی

ریک و مورتی به بازی God of War اضافه شدند

ریک و مورتی به بازی God of War اضافه شدند

تریلر ریک و مورتی برای بازی خدای جنگ رگناروک اکنون به God of War Ricknarok معروف و توسط یک توسعه دهنده به واقعیت تبدیل شده است.

چند روز پیش ویدئو تبلیغاتی از سری Rick and Morty حسابی جلب توجه کرد. اکنون مادسازی به نام Omega Fantasy ریک سانچز و مورتی اسمیت را به بازی God of War اضافه کرده است. او برای ساخت این ماد ریک و مورتی را جایگزین کریتوس و پسرش کرده و صدای این شخصیت‌ها را نیز انیمیشن به بازی اضافه کرده است.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید

بد نیست به بازی خود جاستین رویلند (Justin Roiland)، سازنده Rick and Morty، نیز اشاره کنیم که چندی پیش تاخیر خورد. High on Life یک بازی شوتر اول شخص بسیار عجیب است که دیگر نیاز نیست برای فروش با خدای جنگ رگناروک رقابت کند و استودیو تاریخ عرضه آن را یک ماه عقب‌تر برده است. 

بازی خدای جنگ: رگناروک داستان اساطیر اسکاندیناوی را برای کریتوس و پسرش به پایان خواهند رساند. رگناروک دنباله مستقیم نسخه قبلی است که به داستان کریتوس و پسرش در نه قلمرو اساطیر اسکاندیناوی می‌پرداخت. به طرفداران این سری مطالعه مقاله «پیش‌بینی بازی گاد آو وار رگناروک بر اساس اسطوره‌های نورس» را پیشنهاد می‌کنیم.

 God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲  (۱۸ آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود. روز گذشته یکی از قلمروهای جدید بازی به نام Svartalfheim نیز معرفی شد که به دورف‌ها تعلق دارد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا