بازی

آپدیت جدید MultiVersus تغییرات مهمی در بازی ایجاد می‌کند

آپدیت جدید MultiVersus تغییرات مهمی در بازی ایجاد می‌کند

جدیدترین به‌روزرسانی بازی MultiVersus (نسخه ۱.۰۲) امروز از راه می‌رسد و قرار است تغییرات قابل توجهی از جمله بازسازی کامل سیستم هیت‌باکس (Hitbox) و هرت‌باکس (Hurtbox) را به همراه آورد.

  • بیشتر بخوانید: هیت‌باکس در بازی‌های ویدیویی چیست؟

Tony Huynh، کارگردان مولتی‌ورسز، ماه گذشته اعلام کرده بود که سیستم ردیابی ضربات به‌زودی «تغییرات بزرگی» به خود خواهد دید و آپدیت امروز این مسئله را به تایید می‌رساند. به‌جای وجود یک هیت‌باکس مستطیلی که بعضا اطراف یک کاراکتر را هم دربر می‌گیرد، اکنون این سیستم به شکل بدن هر شخصیت نزدیک‌تر شده است.

هیت‌باکس و هرت‌باکس دو عامل اساسی در بازی‌های مبارزه‌ای هستند و اگر به خوبی طراحی نشوند، مشکلات بسیاری ایجاد می‌کنند. هیت‌باکس در واقع یک فضای از پیش تعیین‌شده است و زمانی که یک کاراکتر به سمت کاراکتر دیگر حمله می‌کند، ایجاد می‌شود. این باکس مسافت و اندازه‌‌ای که آن حمله دربر می‌گیرد را مشخص می‌نماید. از سوی دیگر، هرت‌باکس آن فضایی را شامل می‌شود که شخصیت ما می‌تواند مورد اصابت قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند

اگر شخصیت شما به سمت یک شخصیت دیگر حمله کند و هیت‌باکس او با هرت‌باکس دیگری برخورد نماید، حمله شما موفقیت آمیز بوده و مقدار مشخصی از جان حریف کم می‌شود. در نتیجه، دقت طراحی این دو باکس اهمیت بسیاری دارد.

تصویر پایین به خوبی نشان می‌دهد هرت‌باکس شخصیت واندر وومن چقدر نسبت به گذشته بهبود یافته است:

بازی MultiVersus

در اخبار مرتبط با MultiVersus خوانده‌ایم سازندگان فعلا هیچ برنامه‌ای برای حالت کوآپ ندارند و اولویت اصلی آن‌‌ها «متعادل کردن تجربه» بازی است. مولتی‌ورسز همچنین پرفروش‌ترین عنوان ماه جولای در بازار ایالات متحده لقب گرفت.

بازی Multiversus حدود دو ماه پیش منتشر شد و از آن زمان تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان روبرو شده است. فصل اول بازی با یک بتل پس کاملا جدید از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) آغاز شد و پس از آن شخصیت‌های جدیدی مانند گاس فرینگ و سال گودمن توسط طرفداران به آن اضافه شدند. همچنین Black Adam و Stripe دیگر شخصیت‌هایی هستند که حضور آن‌ها در بازی تایید شده است.

MultiVersus هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا