بازی

بازی High on Life به بزرگ‌ترین لانچ سرویس گیم پس در سال ۲۰۲۲ تبدیل شد

بازی High on Life به بزرگ‌ترین لانچ سرویس گیم پس در سال ۲۰۲۲ تبدیل شد

مایکروسافت شب گذشته اعلام کرد که بازی High on Life چندین رکورد قابل توجه در سرویس ایکس باکس گیم پس را شکسته است. شوتر اول شخص کمدی استودیو Squanch Games در روز ۱۲ دسامبر منتشر شد و به عنوان بخشی از سرویس‌های گیم پس Xbox و PC در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گفته مایکروسافت، High on Life بزرگ‌ترین لانچ گیم پس در سال ۲۰۲۲، بزرگ‌ترین لانچ بازی استودیو ثالث در تمام دوران و بزرگ‌ترین لانچ یک بازی تک نفره در تاریخ این سرویس اشتراکی است.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

آمار فوق بر اساس تعداد ساعات بازی شده توسط کاربران در پنج روز ابتدایی عرضه بدست آمده است. مایک فریدلی، مدیر استودیوی Squanch Games در این باره گفت:

اولین باری بود که بازی خود را با گیم پس عرضه کردیم و از واکنش بازیکنانی که ما را به محبوب‌ترین بازی حال حاضر در Game Pass تبدیل کردند، شگفت‌زده شدیم.

زمانی که Squanch Games تاسیس شد، به دنبال ساخت آثاری بودیم که خودمان می‌خواستیم بازی کنیم و گیم پس به ما کمک می‌کند تا به بازیکنانی که می‌خواهند همین عناوین را تجربه کنند، دسترسی پیدا کنیم.

High on Life با واکنش ضد و نقیضی از سوی رسانه‌ها مواجه شد. در حال حاضر، امتیاز نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس در سایت متاکریتیک ۶۴ از ۱۰۰ است و نسخه پی‌سی نیز ۶۸ از ۱۰۰ است. چندین رسانه معتبر نمرات پایینی به این عنوان دادند، از جمله پی‌سی گیمر (۴ از ۱۰)، PCGamesN (نمره ۵ از ۱۰) و گاردین (۲ از ۵).

سایر نشریات معتبر مانند IGN (نمره ۸ از ۱۰) و Gamespot (نمره ۷ از ۱۰) نوشته‌های مطلوب‌تری را منتشر کردند، اما باز هم از نوع نقدهایی که معمولاً با یک عنوان پرفروش مرتبط است، به حساب نمی‌آیند.

High on Life

بازی High on Life روز گذشته نیز توانسته بود به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شود و بالاتر از عناوینی مثل Call of Duty: Modern Warfare 2، فیفا ۲۳ و God of War قرار بگیرد.

های آن لایف هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد و می‌توانید نقد و بررسی lastech از آن را هم مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا