رمز ارز

دیوار فروش عظیم در مسیر کاردانو! آیا رالی بهبود متوقف می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق بررسی‌های رمزارز نیوز، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در مسیر بهبود قیمت خود، اکنون با یک «دیوار فروش» عظیم به ارزش ۳٫۸۵ میلیارد ADA مواجه شده که در محدوده ۰٫۴ تا ۰٫۴۲ دلار قرار دارد. با این حال، بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر و کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال، شکستن این دیوار می‌تواند به عنوان نیروی محرکی برای پیشرفت صعودی کاردانو در آینده نزدیک عمل کند.
دیوار فروش عظیم در مسیر کاردانو! آیا رالی بهبود متوقف می‌شود؟«دیوار فروش» به یک سفارش فروش بسیار بزرگ یا انباشته شدن سفارش‌های فروش در یک سطح قیمتی خاص اشاره دارد که به عنوان مقاومت عمل ‌کرده و از بالا رفتن قیمت دارایی تا تکمیل کل حجم فروش جلوگیری می‌کند. این بدان معنی است که اگر کاردانو موفق شود بر این سفارش فروش غلبه کند، مسیر پیشرفت و حرکت آن به سمت بالا با کمترین مقاومت مواجه خواهد بود.
بر اساس داده‌های بازار، در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده قیمتی ۰٫۴ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۳٫۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. رشد قیمتی این رمزارز در هفت روز گذشته و در یک ماه گذشته نیز به ترتیب به ۱۳٫۷ درصد و ۱۶٫۳۳ درصد می‌رسد.
البته لازم به ذکر است که علاوه بر شکستن این دیوار فروش عظیم، قیمت کاردانو می‌تواند تحت تأثیر عوامل دیگری، از جمله احساسات کلی در بازار ارزهای دیجیتال، و همچنین ادامه توسعه شبکه آن، نیز قرار بگیرد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!

نوشته های مشابه


ثبت نام

منبع

فاین‌بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا