رمز ارز

سر به فلک کشیدن قیمت بیت کوین در صورت شکست این مقاومت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از آن که بیت کوین (BTC) از بحران‌های ایجاد شده در بخش مالی سنتی به خصوص عواقب بحران بانکی، بهره برد، به نظر می‌رسد که قیمت این ارز دیجیتال زیر ناحیه مقاومتی 30 هزار دلار متوقف شده است. تحلیلگران معتقدند که شکست سطح مقاومتی 30 هزار دلاری برای این رمزارز بسیار مهم خواهد بود.
به گزارش رمزارز نیوز، در توییتی که در تاریخ 2 آوریل توسط تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، متیو هایلند، منتشر شد، سطح 30 هزار دلار به عنوان سطح مهمی برای حمایت و مقاومت بیت کوین در دو سال گذشته عمل کرده است. بر این اساس، این تحلیل‌گر پیش‌بینی می‌کند که اگر بیت کوین توانایی شکست این سطح مقاومتی را داشته باشد، می‌توان از این حرکت بیت کوین به معنای “شروع یک بازی جدید” یاد کرد.
سر به فلک کشیدن قیمت بیت کوین در صورت شکست این مقاومت!هایلند در عین حال اشاره کرد که شاخص‌های NASDAQ و S&P 500 با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و هفته را با وضعیت مثبتی به پایان رسانده‌اند. با وجود این، وی خاطرنشان کرد که همچنان یک حس بدبینی عمده در بازار وجود دارد و بسیاری از سرمایه‌‎گذاران نسبت به فضای اقتصادی کنونی محتاط هستند.
به طور مشابه، یک تحلیل‌گر بیت کوین با نام مستعار Stockmoney Lizards در توئیتر، به سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال توصیه کرد که صبور باشند و اشاره کرد که این دارایی با مقاومت 30000 دلاری روبرو است. او همچنین اظهار داشت که اگر این مقاومت شکسته شود، بیت کوین احتمالاً سر به فلک می‌کشد.
بدون شک، رالی صعودی بیت کوین به دنبال نگرانی‌های نظارتی مجدد در بازار ارزهای دیجیتال متوقف شده است. آخرین حادثه مربوط به طرح شکایت کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از بایننس بود که این شرکت را به نقض قوانین معاملات و مشتقات مالی، متهم کرد. هرچند که بایننس با بسیاری از موضوعات ادعا شده در این شکایت موافق نیست.
در همین حال، تغییرات قیمتی بیت کوین در سال 2023، باعث شد که این دارایی به عنوان بهترین دارایی برای سرمایه‌گذاری عمل کند. این ارز دیجیتال در سال جاری حدود 70% رشد کرد و محصولات مالی سنتی مانند طلا و شاخص Nasdaq100 را شکست داد.
با تمرکز بر روی حرکت قیمت بیت کوین در آینده، به نظر می‌رسد که احتمال رسیدن به قیمت 30 هزار دلار در هفته‌های آینده وجود دارد. طبق گزارشی از فینبولد، پلتفرم یادگیری ماشین PricePredictions هم پیش‌بینی می‌کند که در تاریخ 30 آوریل امسال، بیت کوین با قیمت 30,697 دلار معامله خواهد شد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

فاین‌بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا