رمز ارز

انباشت بیش از ۳ تریلیون پپه توسط نهنگ‌ها؛ شانس PEPE برای صعود بالاست!

انباشت بیش از ۳ تریلیون پپه توسط نهنگ‌ها؛ شانس PEPE برای صعود بالاست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم کوین پپه (PEPE) طی یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و به نظر می‌رسد این رالی ادامه داشته باشد. در این میان، حمایت نهنگ‌های پپه از این میم کوین می‌تواند به رشد بیشتر آن کمک کند.
طبق گزارش‌ها، نهنگ‌های پپه در دو هفته گذشته بیش از ۳٫۳ تریلیون PEPE، به ارزش بیش از ۲۴٫۳ میلیون دلار را انباشت کرده و مجموع دارایی‌های خود را به ۴۶٫۹۶ تریلیون PEPE رسانده‌اند.
علاوه بر این، با توجه به اینکه پپه در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۷۳۸ دلار معامله می‌شود، دارندگان بیش از ۹۲ تریلیون PEPE که دارایی‌های خود در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۷۰۰ و ۰٫۰۰۰۰۰۸۹۰ دلار خریداری کرده‌اند، در آستانه سودآوری قرار دارند و این موضوع، آنها را تشویق می‌کند که به جای فروش، ذخایر خود را همچنان هولد کنند.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEPE

در حال حاضر، قیمت PEPE توانسته از الگوی کنج نزولی خارج شود، اما در مسیر رسیدن به هدف ۰٫۰۰۰۰۱ دلار، همچنان با مانع مهمی در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۸۲۶ روبروست. برای تداوم صعود پپه، تبدیل این خط مقاومتی به حمایت ضروری است. در صورتی که گاوها در شکستن این مقاومت موفق عمل کنند، قیمت PEPE می‌تواند تا مقاومت ۰٫۰۰۰۰۱۰۰۷ دلار افزایش یابد.
انباشت بیش از ۳ تریلیون پپه توسط نهنگ‌ها؛ شانس PEPE برای صعود بالاست!با این حال، اگر گاوها شکست بخورند، قیمت پپه ممکن است حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۶۳۳ دلار را دوباره آزمایش کند. در صورت از دست دادن این حمایت، سناریوی صعودی باطل شده و احتمال سقوط پپه به محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۴۷۴ دلار وجود دارد.

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا