عمومی

سرعت شارژ گلکسی S25 اولترا مثل گلکسی S24 اولترا خواهد بود؟

سرعت شارژ گلکسی S25 اولترا مثل گلکسی S24 اولترا خواهد بود؟

سال گذشته گزارش‌ شد که سامسونگ در حال توسعه‌ی فناوری باتری‌ انباشته (Stacked Battery) است. این فناوری نحوه‌ی چیدمان سلول‌های باتری را تغییر می‌دهد و باعث افزایش ظرفیت باتری‌ها می‌شود.

انتظار می‌رفت با عرضه‌ی گلکسی S24 اولترا، فناوری باتری انباشته وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شود، با این حال، سامسونگ تصمیم گرفت تولید باتری‌های انباشته‌ی جدید را به عقب بیندازد. براساس پست افشاگری در ایکس، گلکسی S25 اولترا نیز با همان شارژر ۴۵ واتی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی لیتیم-یون عرضه خواهد شد.

احتمالاً سامسونگ این عقب‌نشینی را برای کاهش هزینه‌های تولید گوشی پرچمدار خود انجام می‌دهد. قیمت گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترا در حال حاضر از ۱٬۳۰۰ دلار شروع می‌شود و احتمالاً S25 اولترا نیز قیمت مشابهی خواهد داشت.

از طرفی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را می‌توان یکی از دلایل اصلی این عقب‌نشینی عنوان کرد؛ زیرا کوالکام تأیید کرده است که تراشه‌ی پرچمدار نسل بعدی گران‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط

شارژدهی گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس ۲۴ اولترا به لطف بهبود کارایی تراشه‌های اسنپدراگون، بیشتر از نسل قبل شده است. انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا عمر باتری نسبتاً طولانی‌تری را در مقایسه با نسل فعلی ارائه دهد.

پرچم‌داران سامسونگ در زمینه‌ی سرعت شارژ قطعاً از رقبای چینی عقب‌‌ مانده‌اند. انتظار می‌رفت که سامسونگ گوشی گلکسی S25 اولترا را با فناوری باتری جدید و شارژ سریع ۶۵ واتی ارائه دهد، با این حال احتمالاً در گوشی گلکسی S26 اولترا شاهد به‌کارگیری باتری جدید همراه‌ با شارژ سریع‌تر خواهیم بود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا