بازی

نینتندو در هفتمین سال فعالیت سوییچ قصد دارد تولید آن را افزایش دهد

نینتندو در هفتمین سال فعالیت سوییچ قصد دارد تولید آن را افزایش دهد

طبق گزارش‌ها، نینتندو در حال برنامه‌ریزی برای افزایش خط تولید سوییچ برای پاسخگویی به تقاضای مداوم بازیکنان برای خرید کنسول قدیمی است. آبان ماه شرکت ژاپنی پیش‌بینی کرده بود فروش سوییچ در سال مالی جاری منتهی به مارس ۲۰۲۳ دو میلیون واحد کاهش خواهد یافت و به ۱۹ میلیون دستگاه می‌رسد.

با این حال، طبق گفته بلومبرگ، تقاضای مصرف‌کننده قوی همراه با کاهش کمبود قطعات، این شرکت را تشویق کرده تا در سال مالی آینده خود که از فروردین آغاز می‌شود، عملاً تولید کنسول را افزایش دهد و تا آن زمان سوییچ وارد هفتمین سال خود در بازار خواهد شد.

سوییچ در سال ۲۰۲۲ پرفروش‌ترین کنسول اروپا، ایالات متحده و ژاپن بود و طبق گزارش‌ها، نینتندو بر این باور است که پذیرش از آن بیشتر به دلیل مشکلات عرضه با مشکل مواجه شده است تا کاهش تقاضا.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3

نینتندو در اردیبهشت ماه اعلام کرد که انتقال نهایی از سوییچ به پلتفرم سخت افزاری بعدی «تمرکز اصلی» شرکت است، اما برنامه‌هایش برای افزایش تولید سوییچ در سال مالی آینده نشان می‌دهد که جانشین این کنسول ممکن است قبل از سال ۲۰۲۴ عرضه نشود.

پیرز هاردینگ رولز، مدیر تحقیقات Ampere Analysis، اخیراً پیش‌بینی کرده بود که کنسول بعدی نینتندو سال میلادی جاری وارد بازار نخواهد شد. رولز روز جمعه گفت اگر گزارش بلومبرگ درست باشد، نظریه او تایید می‌شود اما شک دارد که فروش سوییچ واقعا رشد کند.

اگر افزایش تولید صحت داشته باشد، تحلیلگر گفت که کاهش قیمت و باندل‌های جدید، مانند باندل حاوی بازی مورد انتظار برای The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، می‌تواند دلیل افزایش تولید باشد.

نینتندو

دنباله عنوان پرطرفدار The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار است در اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شود. تصاویری که ادعا می‌کردند یک کنسول OLED با تم زلدا عرضه می‌شود، اخیراً در فضای مجازی منتشر شده بود.

سال گذشته سوییچ با پشت سر گذاشتن رکورد ۱۰۱.۶۳ میلیون دستگاه Wii، به پرفروش‌ترین کنسول خانگی نینتندو در تمام دوران تبدیل شد و تا شهریور ماه فروش سوییچ به ۱۱۴ میلیون دستگاه رسید.

با این حال، این کنسول هنوز راه زیادی در پیش دارد تا با فروش ۱۵۴.۰۲ میلیون دستگاه Nintendo DS برابری کند. بغیر از کنسول‌های نینتندو، تنها PS4 (۱۱۶.۶ میلیون) و PS2 (۱۵۵ میلیون) فروش بیشتری نسبت به سوییچ در سراسر جهان داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفتمنتظر تریلر رسمی باشید
اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا